Har ikke kjent noe ennå og av en eller annen grunn så bekymrer det meg at jeg ikke kjenner ennå :-( Er livredd for at det ikke skal være liv i de og at det er det vi får beskjed om på neste fredag :-( Er 14+1 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig tidlig, og selv om noen kjenner så tidlig, så er ikke det vanlig. Jeg har kjent fra uke 17 begge gangene, og fått mange reaksjoner på at det er tidlig. Har flere venninner som har kjent først i uke 20 eller litt senere. Så prøv å ikke bekymre deg!Har ikke kjent noe ennå og av en eller annen grunn så bekymrer det meg at jeg ikke kjenner ennå :-( Er livredd for at det ikke skal være liv i de og at det er det vi får beskjed om på neste fredag :-( Er 14+1 i dag
Det er veldig tidlig, og selv om noen kjenner så tidlig, så er ikke det vanlig. Jeg har kjent fra uke 17 begge gangene, og fått mange reaksjoner på at det er tidlig. Har flere venninner som har kjent først i uke 20 eller litt senere. Så prøv å ikke bekymre deg!![]()
Jeg mener å ha kjent et par spark noen få ganger når jeg ligger i senga på kveldstid de siste dagene. Er 19+1 i dag og andregangsgravid. Kjente det nesten daglig fra slutten av uke 16 med førstemann, så jeg tror nok (og håper) at jeg har morkaka forran denne gangenhar dere begynt å kjenne noe spark ennå? Jeg går bare å venter og venter! Er 16+2 idag, og blir små bekymrasellom det kan være fortidlig å kjenne noe ennå, men hører om folk som kjenner tidlig.. Er førstegangs, så vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller
![]()