Kjenner dere liv

Har kjent bevegelse/ små dult kvar dag sidan veke 16.. er 20 veker på mandag og kjenner spark fleire gangar om dagen :)

Jeg kjenner det når jeg ligger i ro eller sitter stille. Små dult og romsteringer. Har kjent ordentlige spark 3 ganger. Er uke 18 i dag.

Uke 18 og kjenner liv så og si hver dag :-) 2 gangs så kjente det tidlig denne gangen.

Jeg har også morkaken foran og er 19+1 i dag. Jeg har enda ikke kjent det alle kaller dult og dytt og disse litt små bevegelsene, de regner jeg ikke med å kjenne enda på en stund. Men fra starten av uke 16 kjente jeg at hele babyen snudde seg, og først var det noen få ganger i uken. Nå kjenner jeg det flere ganger om dagen, noen dager mer enn andre. Særlig i helgene når jeg bare sitter og slapper av hjemme :-) Det er en helt underlig og fantastisk følelse! <3

Har kjent litt "småsprell" de siste dagene, veldig gøy! Gleder meg veldig til det kjennes utenpå slik at mannen og storebrødrene også får kjenne :)

Jeg kjenner mange ganger om dagen, men det er bare dulting og romstering, Tydelige spark kjenner jeg bare om den treffer langt ute på høyresiden min, ellers er det svake dult.

Jeg er 12+ 2 og er overbevist om at jeg kan kjenne det beveger seg. Synes det er ganske tidlig men annerledes enn alt annet så da må det jo være babyen tenker jeg :-P har lest det er sjelden men mulig..

Har kjent liv siden 14+0, og nå er jeg 18+0 og kjenner skikkelig romstering! I går skvatt jeg skikkelig fordi det var så hard bevegelse, akkurat som den lille tok salto :D Er så kult! I dette øyeblikk kjenner jeg små spark ♡

Jeg kjenner svake dult nå, og "krafsing" helt nede ved hufsa nesten. Har morkaken foran, så kjenner det ikke kjempe tydelig enda, men nok til at jeg vet det er det og ikke noe annet jeg kjenner:)

Tror jeg har kjent noe, men det har bare skjedd en håndfull ganger.. Er 17+0 i dag og tror jeg kjente noe i dag tidlig :p

Jeg begynte å kjenne liv fra uke 17, er førstegangsfødende. Nå kjenner jeg mer og mer for hver dag som går.

Back
Topp