Kjenner dere liv

blessed

Betatt av forumet
Hver dag?
Er i uke 18 nå å kjenner mindre enn hva jeg gjorde for noen uker siden..på oul sa hun at morkaken la foran. Nå kjenner jeg bare smådult avogtil

Jeg kjenner ingen ting enda, har også morkaken foran. Skal på OUL 15.april, er veldig spent på hvordan den lille har det i magen. Håper alt er bra :)

Kjenner hver dag ja, men har morkaken bak og nedover :p Etter hva vi såg på ultralyden er han en veldig aktiv baby :rolleyes:

Er i uke 16, kjenner litt nå og da, sikkert babyen, men ikke sterkt nok til at jeg vet det helt sikkert. Jeg hadde morkaken foran i forrige svangerskap, og det tok lang tid før jeg kjente spark. Faktisk første gangen var dagen før oul, og da så vi det utpå magen samtidig som jeg kjente det inni. Tar vel noen uker ekstra for de med foranliggende morkake å kjenne ordentlig liv i magen, litt kjedelig å vente :p fungerer som en skikkelig støtdemper/vegg den morkaka.

Jeg tror ikke jeg har kjent noe enda:/ er førstegangs gravid i uke 20... Men kan ikke si at åhh der kjente jeg babyen.. Har vært litt luft, spenninger og sånn, men tror ikke det har bært babyen?!

På ultralyd var han en aktiv liten krabat!! Men har morkaken foran jeg også..

Hat kjent liv flere ganger om dagen siden 15+5. Er i uke 18 nå

Begynte å kjenne veldig liv i slutten av uke 14. Nå er jeg i uke 17 og kjenner som regel mest små dult. mest aktivitet på kvelden:-)

Jeg er i uke 16 og kjenner små dult, men de er veldig svake enda:)

Jeg tror det. Kjenner småbobler og små dytt. Blir mer og mer sikker på at det er liv. Andregangs og kjente i 1 uke ca. Morkaken er bak, og ul viste ei aktiv tulle :)

Uke 16 i dag. Har kjent bobling og fiskehale tidligere, men i går kjente jeg små spark/dult flere ganger.I dag sover h*n. ;-)

Har kjent liv siden rundt 15 uker, ikke regelmessig i begynnelsen, men nå er det daglig spark, flere ganger om dagen :)

Kjenner ikke hver dag, men igår var det masse liv i magen på kvelden :) jeg har også morkaken foran på magen :( noe jeg syns er ille trist..

Har kjent bobling og bevegelse noen uker nå (er 17+5 og fjerdegangs), nå er det sånn at det ikke er tvil når den lille dulter i magen. Ikke harde spark, men absolutt en babyfot! Herlig å ha den følelsen igjen :-)

Morkaken foran her også, kjenner romstering, tror det er når hun snur seg. Tror jeg har kjent et par dult i navelhøyde et par ganger også. Er 20+0 i morgen.

Hun som utførte ultralyden sa det enda kunne ta en stund før jeg kjente spark pga morkakens plassering.

Back
Topp