Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 15+3 og kjenner det fra også svakt når jeg ligger helt i ro. Men så svakt at jeg av og til lurer på om jeg innbiller meg det [emoji85] Satser på at lille vokser seg stor og sterk fort, så jeg kan få flere livstegn [emoji7]15+1 syntes jeg kjenner noe svakt innimellom gleder meg til man kjenner det såpass at det ikke er noe tvil lenger
Ja det er ikke voldsomme bevegelser akkurat blir bedre når man kjenner det mer tydeligJeg er 15+3 og kjenner det fra også svakt når jeg ligger helt i ro. Men så svakt at jeg av og til lurer på om jeg innbiller meg det [emoji85] Satser på at lille vokser seg stor og sterk fort, så jeg kan få flere livstegn [emoji7]
De er jo så små enda, så det skal ikke mer til enn at de snur seg litt og dermed sparker et sted i livmoren med mindre nerver, evt sparker innover mot ryggen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, man skal ikke kjenne daglig liv før uke 24 [emoji177]Er 17+1 i dag og kjente masse bevegelse for 3 dager siden og nå kjenner jeg ingenting igjen :-( sikkert vanlig men... frøkna klarte ved et uhell og sparke meg «hardt» i magen i søvne, og blir jo stressa for at det er derfor jeg ikke kjenner noe.. men føler meg så dum om jeg ringer legen for å få en lytt da jeg hørte hjertet for 3 dager siden på kontroll hos jordmor (det var før jeg fikk sparket i magen). Hva ville dere gjort?[emoji173]️
De er jo så små enda, så det skal ikke mer til enn at de snur seg litt og dermed sparker et sted i livmoren med mindre nerver, evt sparker innover mot ryggen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, man skal ikke kjenne daglig liv før uke 24 [emoji177]
Er 17+1 i dag og kjente masse bevegelse for 3 dager siden og nå kjenner jeg ingenting igjen :-( sikkert vanlig men... frøkna klarte ved et uhell og sparke meg «hardt» i magen i søvne, og blir jo stressa for at det er derfor jeg ikke kjenner noe.. men føler meg så dum om jeg ringer legen for å få en lytt da jeg hørte hjertet for 3 dager siden på kontroll hos jordmor (det var før jeg fikk sparket i magen). Hva ville dere gjort?[emoji173]️