Pepperknotten
Forelsket i forumet
Leamus var sånn jeg kjente sparkene helt i begynnelsen forrige gang [emoji3] Spent når de kommer nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvordan dere vet dette med hvor morkaka ligger? Jeg er førstegangs og helt grønn
Veldig usikker på hva det er, Men etter jeg har spist mat har jeg kjent en slags leamus nederst i magen. Hatt det slik av og på en uke tror jeg (16). Som førstegangs er jeg litt usikker på hva det er, Men det er iallefall en ny spennende følelse![emoji5]
Jeg og fikk det i går og syns det minnet veldig om de første bevegelsene sist. Men jeg syns det var litt langt ut på siden. Livmora er ikke så stor enda at den dekker så mye annet enn like foran, og baby er jo bare 8-10 cm, så den når ikke så langt. Så jeg slo det fra meg som noe annet. Men man vet jo aldri [emoji177]Åh[emoji813]red fikk leamus følelse på siden av magen nå nettopp. Kan det være den lille mon tro? gleder meg til å kjenne mer og at det ikke er noe tvil lenger 16+5 i dag
Jeg og fikk det i går og syns det minnet veldig om de første bevegelsene sist. Men jeg syns det var litt langt ut på siden. Livmora er ikke så stor enda at den dekker så mye annet enn like foran, og baby er jo bare 8-10 cm, så den når ikke så langt. Så jeg slo det fra meg som noe annet. Men man vet jo aldri [emoji177]
Hvis jordmor fant hjertelyden i nærheten så høres det jo veldig ut som det kan være baby [emoji4]Jeg også synes det virket litt langt til siden, men jordmor fant jo hjertelyden ikke så langt unna der så jeg holder trua på at seg er mini aner jo ikke hvordan det føles ut, men ikke kjent noe lignende før i allefall
Hvis jordmor fant hjertelyden i nærheten så høres det jo veldig ut som det kan være baby [emoji4]
Her fant jordmor hjertelyden midt foran litt nedenfor navlen, så jeg kjenner liksom etter rundt om i det området
Jeg og fikk det i går og syns det minnet veldig om de første bevegelsene sist. Men jeg syns det var litt langt ut på siden. Livmora er ikke så stor enda at den dekker så mye annet enn like foran, og baby er jo bare 8-10 cm, så den når ikke så langt. Så jeg slo det fra meg som noe annet. Men man vet jo aldri [emoji177]
"Min" baby er bare 8,7 CRL, er 14+5 [emoji6] Jeg kjente det et par cm innenfor hoftebeinet.Baby er 16 cm fra hode til ben nå! 12
CRL [emoji4]hvor langt på siden da? Mine bevegelser kommer frempå
"Min" baby er bare 8,7 CRL, er 14+5 [emoji6] Jeg kjente det et par cm innenfor hoftebeinet.
Ja, men jeg beskrev jo hvordan jeg opplevde det [emoji6]Men hun skriver hun er nesten i uke 17
Ja, men jeg beskrev jo hvordan jeg opplevde det [emoji6]
Så gøy! Det er så stas [emoji7]Har kjent i dag også, mer enn i går. Føler meg mer og mer sikker på at det faktisk er babyen[emoji813]red gleder meg til samboer også kan kjenne