Kjenner dere liv/bevegelser?

Kjente sent i uke 16 første gang. Kjente det tidlig i uke 16 nå!

Veldig usikker på hva det er, Men etter jeg har spist mat har jeg kjent en slags leamus nederst i magen. Hatt det slik av og på en uke tror jeg (16). Som førstegangs er jeg litt usikker på hva det er, Men det er iallefall en ny spennende følelse![emoji5]

Er nok små spark :)

Åh:Heartred fikk leamus følelse på siden av magen nå nettopp. Kan det være den lille mon tro?:joyful: gleder meg til å kjenne mer og at det ikke er noe tvil lenger :) 16+5 i dag

Åh[emoji813]red fikk leamus følelse på siden av magen nå nettopp. Kan det være den lille mon tro?:joyful: gleder meg til å kjenne mer og at det ikke er noe tvil lenger :) 16+5 i dag
Jeg og fikk det i går og syns det minnet veldig om de første bevegelsene sist. Men jeg syns det var litt langt ut på siden. Livmora er ikke så stor enda at den dekker så mye annet enn like foran, og baby er jo bare 8-10 cm, så den når ikke så langt. Så jeg slo det fra meg som noe annet. Men man vet jo aldri [emoji177]

Jeg og fikk det i går og syns det minnet veldig om de første bevegelsene sist. Men jeg syns det var litt langt ut på siden. Livmora er ikke så stor enda at den dekker så mye annet enn like foran, og baby er jo bare 8-10 cm, så den når ikke så langt. Så jeg slo det fra meg som noe annet. Men man vet jo aldri [emoji177]

Jeg også synes det virket litt langt til siden, men jordmor fant jo hjertelyden ikke så langt unna der så jeg holder trua på at seg er mini:p aner jo ikke hvordan det føles ut, men ikke kjent noe lignende før i allefall ;)

Jeg også synes det virket litt langt til siden, men jordmor fant jo hjertelyden ikke så langt unna der så jeg holder trua på at seg er mini:p aner jo ikke hvordan det føles ut, men ikke kjent noe lignende før i allefall ;)
Hvis jordmor fant hjertelyden i nærheten så høres det jo veldig ut som det kan være baby [emoji4]
Her fant jordmor hjertelyden midt foran litt nedenfor navlen, så jeg kjenner liksom etter rundt om i det området ;)

Vet egentlig ikke hva jeg kjenner etter... er 15+2 og 2.gangsfødende, så skulle vel kjent noe...?

Hvis jordmor fant hjertelyden i nærheten så høres det jo veldig ut som det kan være baby [emoji4]
Her fant jordmor hjertelyden midt foran litt nedenfor navlen, så jeg kjenner liksom etter rundt om i det området ;)

Hun fant hjertelyden først helt på venstre siden, men jeg synes det var så spennende høre at jeg bevegde på magen så hun mista den. Da brukte hun litt tid på å finne den igjen og den var da helt på høyre siden. Tydeligvis ganske god plass til å flytte seg rundt fort inni der:hilarious:

Baby er 16 cm fra hode til ben nå! 12
CRL [emoji4]hvor langt på siden da? Mine bevegelser kommer frempå

Baby er 16 cm fra hode til ben nå! 12
CRL [emoji4]hvor langt på siden da? Mine bevegelser kommer frempå
"Min" baby er bare 8,7 CRL, er 14+5 [emoji6] Jeg kjente det et par cm innenfor hoftebeinet.

Har kjent i dag også, mer enn i går. Føler meg mer og mer sikker på at det faktisk er babyen:Heartred gleder meg til samboer også kan kjenne :)

Føler hele tiden det «rasler og krafser» der nede! Innimellom dult. Mest denne raslende greien[emoji23] noen som har likt? 17+0 mandag , 2 gangs

Tok det helt av i magen i går! I ca 3-4 min kom det masse småkicks[emoji4] herlig

Ganske sikker på at jeg kjenner også er 14+0 og andregangs med morkaken bak :) gleder meg til mer tydelig bevegelse og at mannen skal kunne kjenne dem også (kjenner bare bevegelse i magen, kjenner ingenting utenifra noe som ikke rart med tanke på størrelsen på lille)

Back
Topp