Kjenner dere liv/bevegelser?

Marimams

Andre møte med forumet
kjenner jeg blir litt urolig jeg... tredjegangs og jeg mener jeg kjente liv fra uke 13 sist.... nå er det veldig stilt. Vet det er hjertelyd, men bekymret for bevegelseneo_O oul 2 feb..

Sist kjente jeg det veldig tidlig.
Denne gangen ligger morkaka forran barnet, så fått beskjed om jeg mest sansylig ikke vil kjenne noe før etter uke 20. Kanskje det er det samme hos deg? :)

Kjenner ikke noe. Har trodd jeg har kjent noe, men er så usikker, så da er det nok ikke det. Mener jeg kjente det i uke 17/18 sist. Er 15+6 i dag og merker jeg er utålmodig [emoji85][emoji7]

Jeg var sikker på at jeg skulle ha kjent noe for lengst! Morkaken ligger ikke på framsiden denne gang, derfor ar jeg vært innstilt på å kjenne noe tidlig. Men jeg kjente liv for første gang i går, 15+0 i følge ul, men 14 + 4 i følge meg selv. Jeg er femtegangs gravid.

Jeg kjente ganske tidlig denne gangen :) da helst når mini tok salto eller rullet rundt. Det er først i dag at jeg kjente det første tydelige dultet ❤ jeg "poket" magen med fingeren, ikke helt med vilje, og da kom det et klart svar :D

Eta: er 16+0 i dag i følge tul :)

16 uker på veg med nr 3, kjenner ikke spark ennå. Men jeg har enorm mye kynnere, så kan være noe av det er spark innimellom

Ja jeg kjenner babyen og har kjent endel siden jeg passerte 12 uker. I dag har det blitt enda tydeligere. 15+0. Jeg tror nok at jeg kommer til å kjenne dult mot handen om en ukes tid.:) Har visstnok morkaken fremme på høyresiden.

Jeg er 16+3, førstegangs og har ikke kjent noen ting. Utålmodig og håper det skjer noe snart:hilarious: Etter jeg fikk høre at morkaka ligger bak mot ryggen har jeg blitt ekstra utålmodig:p Skjønner sikkert ikke at det er babyen med en gang når det først skjer heller :p

Kan jeg spørre hvordan dere vet dette med hvor morkaka ligger? Jeg er førstegangs og helt grønn :angelic:

Nei ikke kjent noe enda =( det kommer når det kommer håper jeg, 16+2 onsdag. Gleder meg til jeg kjenner noe som uten tvil er lille, kanskje jeg blir litt mindre urolig for en ny MA

Jeg er førstegangs og 16+4. Troooor jeg kjente liv for første gang for et par dager siden. Men jeg aner jo ikke hva man skal kjenne etter, så jeg er ikke 100 % sikker. Har morkaken delvis på fremsiden og delvis på baksiden.

Aha, takk for svar! Jeg fikk ikke vite det på TUL og ser ikke at det står noe på papirene. Men da får jeg vel kanskje vite på OUL da. Jeg er nysgjerrig på alt, hele tiden, så hadde jeg fulgt nysgjerrigheten så hadde jeg nok vært på UL hver eneste uke :angelic:

Aha, takk for svar! Jeg fikk ikke vite det på TUL og ser ikke at det står noe på papirene. Men da får jeg vel kanskje vite på OUL da. Jeg er nysgjerrig på alt, hele tiden, så hadde jeg fulgt nysgjerrigheten så hadde jeg nok vært på UL hver eneste uke :angelic:

På OUL er det en av tingene som blir sjekket så da får du nok vite det ja:) på sykehuset sa de ikke noe om det når jeg var det sist 10+5, men mener hun nevnte noe om at den lå delvis forran. Var så hos spesialist 12+3 som forklarte at den lå bak, men at den delvis var over mormunen, så sikkert det hun mente på sykehuset. Fikk beskjed om at den ville flytte seg vekk derfra og opp når livmora vokser mer.

Er andregangs og mener bestemt jeg kjente liv i uke 16. Mye luft i magen for tida, men dette kjentes mer ut som en slags lemus på innsiden. Kjente ikke noe med hånda utenpå, men kjente 8-10 dunk på innsiden. Ikke kjent noe mer enda.

Er første gang fødene å kjente liv for førstegang for 14 dager siden, da var jeg 19+2 på vei ☺ kjenner det mest når jeg ligger i ro å går å legger med på kvelden, hender jeg kjenner noe på dagtid

Jeg kjenner noe innimellom som minner om bevegelse. Men ikke regelmessig, bare litt her og litt der [emoji7]

Veldig usikker på hva det er, Men etter jeg har spist mat har jeg kjent en slags leamus nederst i magen. Hatt det slik av og på en uke tror jeg (16). Som førstegangs er jeg litt usikker på hva det er, Men det er iallefall en ny spennende følelse![emoji5]

Back
Topp