Kjenner dere liv alle sammen?

Kjenner tydelige spark :) 19 uker i dag

Jeg har kjent 2 spark og 1 bevegelse. Men hadde ikke den pokkerns morkaka ligget foran, hadde jeg sikkert kjent mer. Dumme morkake, jeg vil også kjenne bebisen miiiiiin :( <3

Kjent litt fra uke 14+4. Men nå er det rolig igjen. Jeg er andregangs, og første gang kjente jeg ikke noe før uke 23 xsmile8

Ikke kjent så mye. Men har sikkert morkaka forran :p som sist..

Nei :( Har jo heller ikke termin før i slutten av juni/helt i begynnelsen av juli da + at morkanen ligger ut mot magen og demper, så spørs om det ikke blir dn stund til. Gleder meg veldig :D

Jeg kjenner av og til. Ikke hver dag. Jeg tipper jeg har morkaka foran, får se på UL på onsdag. Er tredjegangs.

Jepp :) 16+3 idag, førstegangsgravid. kjenner ikke spark akkuratt, men kjenner hvor babyen ligger, og om den flytter seg opp eller ned. Har veeeldig fremoverbøyd livmor da vell og merke, men er veldig rart:) Har kjent det siden helga før julaften :)

Last edited:
Tror ikke jeg har kjent noe enda.. Syntes selv at der er litt merkelig siden jeg er andregangs gravid.. Kjæresten min kjente tydelige spark i uke 17 på utsiden av magen sist jeg var gravid. Og nå er jeg 17+2!
Noen andre som har hatt det slik? Trodde kanskje jeg kom til å kjenne liv tidlig denne gangen siden jeg har vært gravid en gang før...

Håper bare at det i det hele tatt er noe der. Skal heldigvis på ultralyd på onsdag, så da får vi se :)

Back
Topp