Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kjent 2 spark og 1 bevegelse. Men hadde ikke den pokkerns morkaka ligget foran, hadde jeg sikkert kjent mer. Dumme morkake, jeg vil også kjenne bebisen miiiiiin <3
Nei Har jo heller ikke termin før i slutten av juni/helt i begynnelsen av juli da + at morkanen ligger ut mot magen og demper, så spørs om det ikke blir dn stund til. Gleder meg veldig
Jepp 16+3 idag, førstegangsgravid. kjenner ikke spark akkuratt, men kjenner hvor babyen ligger, og om den flytter seg opp eller ned. Har veeeldig fremoverbøyd livmor da vell og merke, men er veldig rart Har kjent det siden helga før julaften
Tror ikke jeg har kjent noe enda.. Syntes selv at der er litt merkelig siden jeg er andregangs gravid.. Kjæresten min kjente tydelige spark i uke 17 på utsiden av magen sist jeg var gravid. Og nå er jeg 17+2!
Noen andre som har hatt det slik? Trodde kanskje jeg kom til å kjenne liv tidlig denne gangen siden jeg har vært gravid en gang før...
Håper bare at det i det hele tatt er noe der. Skal heldigvis på ultralyd på onsdag, så da får vi se