Kjenner dere liv alle sammen?

Tror eg kjenner noe nå :)

Jeg er 17uker i dag og har kjent babyen i et par uker allerede. Men da lå katten oppå magen min :) Pleier og kjenne det ekstra godt da :)
Jeg er førstegangs og hadde ikke forventet så tidlig, men det er jo mye som skal stemme for at man skal kjenne noe så tidlig. Også må man være veeeeldig obs på det :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 17 uker på vei, andregangsfødende :) Har kjent bevegelse siden uke 12-13, og tydelige spark siden 14-15 :) Første gang jeg gikk gravid, kjente jeg ingenting før jeg var 17 uker på vei :)

Kjente rett før uke 12, og er førstegangsgravid :)
Koselig mer tegn, men minte dessverre om å ta celleprøver :p

Jeg er 17+4 og har kjent et par ukers tid. Venter nr. 3. Kjente mye senere med de to første, og i tillegg lå morkaka fram mot magen med nr. 2. Det gjør den denne gangen og, men jeg kjenner h*n tydelig nå.

Ikke kjent noe liv,13+5. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal kjenne etter livmoren heller.

15+6 og nå kjenner jeg liv :) akkurat som noen kiler meg på innsiden av magen :)

Jeg kjente det da jeg var 15 uker sist. Denne gangen ligger morkaka foran, så har fått beskjed om at jeg nok ikke kommer til å kjenne noe på en stund. Er 15+4 i dag og har 1 gang kjent noe som jeg tror må ha vært babyen.

Andregangs, 14 + 6
Tror ikke jeg har kjent noe, men er veldig vanskelig å si. Skjer så mye bøll i magen hele tiden.. har kjent noen spark! Men det er jo for tidlig å kjenne det, er det ikke? Så jeg lurer på hva det har vært!

Jeg er 14+0 i dag, er gravid for første gang. Jeg vet ikke om det er barnet jeg kjenner men jeg har kjent gode bevegelser i nederste delen av magen fra og med uke 11, og dette er spesielt om natta eller ved støy, eller ved brå bevegelser.

Noen med erfaring som kan hjelpe meg med å forstå dette. Er det barnet eller kan det var noe annet?

Jeg er 15 uker i morgen. Kjente det første gang når jeg var rundt 13 uker og våknet midt på natta av at samboeren gikk på do. Da kjente jeg en skikkelig "boble". Så har jeg ikke kjent noe mer før jeg var 14+3 på vei. Da begynte jeg å kjenne en liten rar kilende følelse av noe som rørte seg :) Siden det har jeg kjente sånn jevnlig når jeg slapper av :)

Begynte å kjenne litt liv i uke 13 :) Nå kjenner jeg hver dag. Er 15 uker i dag :) Har vært gravid før. I forrige svangerskap, kjente jeg ikke liv før i uke 19. Men da var det kun litt bobbling der nede :p Annerledes denne gang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjente liv første gang 22 des (slutten av uke 13), har kommet og gått litt etter det! Som en liten sommerfugl som lå og flakset m vingene. Blir vel snart mer tydelig! Syntes tiden går vanvittig fort :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Back
Topp