Kjenner dere liv alle sammen?

Fiffi-

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Ser det er mange som kjenner liv. Hvor tidlig kjente dere og har dere barn fra før?

Jeg er 15+5 i dag og har ikke kjent noe jeg med sikkerhet kan si er bevegelse fra fosteret. Har vært gravid en gang før, så i prinsippet burde jeg vel ha kjent liv tidligere denne gangen.

Ikke kjent noe. Er 13 uker i dag. Kjente det mellom uke 13 og 14 sist. Venter og venter og venter:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på vei med mitt tredje barn, og jeg har kjent noe siden midten av uke 11:) jeg kjenner det bare mer og mer tydelig nå som jeg er 16 uker:)

Kjenner noe som rører seg der inne :) 14+5 idag. Er med tvillinger og er andregangs-fødende.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

16+1:) har kjent litt gullfisktendenser i en ukes tid nå, men i går på venterommet til jordmora fikk jeg fire, tydelige spark, så da var det ingen tvil lenger:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kjenner ingenting enda:/ Ligger hver kveld helt stille i sofaen og kjenner etter, men ingenting..
Jeg er 13+6 og tredjegangs fødende.

Jeg er flergangsfødene og 15 uker...har kjent babien siden rundt 11 uker. Hn blir sterkere og sterkere hver uke ;)

Jeg er 16+0 i dag og har kjent noe tendenser til fiskesprell om jeg har ligget på magen og om keg har trykt meg selv rundt på magen (rett og slett fremprovosert litt) :) Kjemperart, men også sååå koselig!

14+4 kjenner ikke noe enda, trodde jeg gjorde her om dagen men sikkert noe annet.

Er andregangs.

Hadde morkaka forran i forrige sv, så kjente veldig sent da, så "forventer" nesten at det er slik denne gangen også. Fnis :)

17+1 i dag, og har kjent litt i 3 dager nå :)

Back
Topp