22+3 kjenner massevis! Barn nr1 og morkake forran. Kjenner at han har fått sin eigen døgnrytme og har også begynt å sei ifrå særleg når eg var så syndig å ta meg ein frukt-is. Då blei det både søtt og kaldt og det fekk eg kjenne på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heldig22+3 kjenner massevis! Barn nr1 og morkake forran. Kjenner at han har fått sin eigen døgnrytme og har også begynt å sei ifrå særleg når eg var så syndig å ta meg ein frukt-is. Då blei det både søtt og kaldt og det fekk eg kjenne på!
Prøv å ikke bekymre degNår skal man bekymre seg for dette med å kjenne liv eller rettere sagt lite liv? Jeg går nok under kategorien engstelig førstegangsgravid og klarer å krisemaksimere litt vel kjapt.
Jeg har kjent bevegelse ofte de siste 3-4 ukene og daglig de siste par ukene. Nå har jeg gått ut i ferie og hverdagen er roligere og jeg har bedre tid til å kjenne etter gjennom dagen om det er bevegelse og jeg synes da kanskje at det er litt roligere i magen. Kjenner fortsatt noe bevegelse hver dag, men føles ikke like ofte/sterkt kanskje. Men usikker på om det er reelt eller bare min krisemaksimering eller hva som er normalt.
Kan babyen bli roligere fordi jeg har roligere dager? Kommer det an på hvordan babyen ligger der inne? Er det normalt at det er litt varierende på dette tidspunktet?
Er 21±6 i dag, morkake bak og litt ekstra polstring på magen om det er av betydning. Ringte jordmor for å spørre, men det var ingen jordmor på huset da jeg ringte så må prøve igjen neste uke.