Kjenner dere bevegelse?

Frå ca veke 24 bør man kjenne litt kvar dag. Men usikker på om det samme gjeld for dei med morkake forran?
Har du prøvd å drikke noko kald, litt sterk saft og lagt deg ned på sofaen ei stund? Det vart eg anbefalt når eg gikk gravid med storebror, blir gjerne litt meir fart i dei då :)
Ja jeg prøvde alt. Ringte også føden og fikk beskjed at «så tidlig» må man ikke kjenne liv hver dag.
Føler meg frisk ellers og har kjent et par svake dulter ila dagen. Håper at han snur seg snart. :D
 
nå i uke 23 er det mye liv, og en kan se bevegelsene på utsiden også :)
Mannen kunne såvidt kjenne smått i uke 20.
andre gangs gravid.
 
24+6 og hun er urovekkende aktiv. Kraftige spark/dult som gjør at jeg rykker til av og til. Veldig glad i å sparke meg nedover mot underlivet også, og det er ikke særlig behagelig :laughing002 Ser store og tydelige bevegelser på magen.

Hadde en rolig dag på mandag hvor jeg måtte legge meg ned i senga og kjenne etter i 2 timer. Ble bekymret. Noterte alle bevegelsene jeg kjente. Vurderte å ringe føden, men etter å ha spist litt middag og ligget en stund og slappet av ble hun mer aktiv og siden det har det vært fullt kjør igjen hver dag:Heartpink

Morkake på bakre vegg, førstegangs og tynn.
 
Back
Topp