Kjenner dere bevegelse?

tiomamma

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
15+5 i dag, kjenner ingenting enda.. Synes jeg kjente litt "kiling" for en ukes tid siden, men ikke nå lenger. Dette er vår tredje, og har denne gangen morkaken foran. Med nr. to var morkaken bak og da kjente jeg bevegelse tidlig.

Hva er deres erfaringer? :)

Har kjent dunk og sprell siden 11+1. I starten med noen dagers mellomrom mens de to siste ukene har jeg kjent det hver dag og flere ganger om dagen. Er 15+1 i dag. Morkake mot magen under navelen.

Førstegangs her: er 18+0 i dag og foreløpig inne kjent noe spark. Men føler jeg kjenner at det "skjer noe" der inne, uten at jeg klarer å kjenne det fra utsiden :angelic: Er nok ikke lenge til vi kjenner henne fra utsiden også! Er så spent

Er 15+5 i dag og har fortsatt ikke kjent noen ting. Førstegangsfødende her.

14+4 og andregangs. Har kjent tidvis romstering inni der den siste uken.
Det er absolutt ikke tydelige spark jeg kjenner, men mer som masse leamus spredt over et større område som kommer og går veldig fort :p

Tror jeg kjente noe nå nettopp:Heartred Er førstegangs 15+5 (trolig egentlig 16+4, men ikke blitt flytta enda).Det var en strykende, boble lignende følelse. To ganger på rad mens jeg lå helt stille. Kan ha vært noe annet også, men aldri følt lignende… Blir spennende å følge med videre:Heartred

Har kjent en del spark siste 2 vekene. Begynte å kjenne romstering og små "dult" rundt veke 11, mitt 3 svangerskap :-)

Uke 17 - Jeg Kjenner små spark 4 fingre under navlen og litt mer på høyre side. Veldig unaturlig å ha bevegelser der om det ikke er babyspark.

Veke 19+2
Tassen min har parkert seg nederst i bekkenet og driv å pludrar med føter på ei side og armar på den andre. Det koseleg, men også litt sånn... Njaaa... Strevar skikkeleg med å sjå meg for i kryss når eg kjøyrer bil, men det affekterer ikkje denne tassen, nei:laughing025

Uke 18+0. Tror jeg kjenner noe hver dag (men alltid vanskeligåvære helt sikker når jeg er førstegangsfødende!). Det begynte den dagen jeg var 17+0, før det hadde jeg ikke kjent noe som kunne være babybevegelser. Enda er det ganske svakt, men det har blitt lettere å legge merke til etter jeg først begynte å kjenne noe. Bruker også mye tid på å ligge og kjenne etter :hilarious:

Min romsterer rundt der eindel, 19+0 no :) Kjente det svakt rundt veke 13, no kjenner eg det ganske godt innimellom. Kjente dult i handa for første gong i veke 18+4

16+2 og kjenner flere ganger daglig ❤️

Har begynt å merke bevegelse nå siste uka, kjenner små dunk under navelen, og det er veldig koselig :Heartblue Er 19+2 i dag

3.gangs og har morkaka foran, litt på siden. Har kjent bevegelse fra uke 15 og spark utenpå fra 20+0. Ikke lett for pappaen eller storebrødrene å kjenne utenpå enda, 21+1, da det er en stund mellom sparkene og ingen av dem er særlig tålmodige :joyful:

Jeg er nå 20+3, førstegangs og har morkaken i dypt sete bak. Har kjent "leamus" i flere uker, men i dag var første dagen vi fikk se bevegelse på utsiden. Veldig gøy :joyful:

Back
Topp