Kjenner dere bevegelse?

Jeg har kjent litt innimellom siden uke 11. Tredje baby og svangerskap. De andre gangene har jeg hatt morkaken foran og kjent senere. Denne gangen er den bak og jeg kjenner mer. Det er veldig svakt enda. Hadde jeg ikke vert gravid før er det ikke sikkert jeg hadde skjønt at det var babyen. Med første kjente jeg ikke før rundt uke 20. Men da var, som sagt, morkaken på fremsiden.
 
Jeg tror man nesten må være flergang for å kjenne tidlig. Sist så skjønte jeg ikke hva folk mente med bobler/sommerfugler. Lurte på om jeg kjente noe rundt uke 18/19, men da lå jeg i ro og kjente veeeeldig etter. Når jeg var på OUL og så baby sparke og kjente samme følelsen, fikk jeg først lagt sammen 2 og 2 og skjønte at det var baby jeg kjente. Ordentlige bevegelser som ikke er til å ta feil av kom enda senere.

Denne gangen vet jeg hva jeg skal kjenne etter og har kjent denne boblinga tidlig :)
 
Jeg har ingen anelse om hva jeg skal kjenne:smiley-angelic003 Sikkert enklere med barn nr. 2 kanskje, dette er mitt første
 
Ganske sikker på at jeg kjente første dumt i går 11+5! Kjente i uke 16 med nr 1 og i uke 12 med nr 2 :woot:
 
12 uker i dag og kjenner bare fis :bored: Med nr 1 kjente jeg det fra uke 16 ca. Regner med det blir ru dt da denne gangen også.
 
Synes det er vanskelig å si om det er baby, for det kjennes helt ut som luft. Gleder meg til å kunne kjenne tydelig daglig!
 
Synes det er vanskelig å si om det er baby, for det kjennes helt ut som luft.
Ja, helt enig. Det beskrives som å kjenne luftbobler som sprekker, men det er jo nøyaktig sånn luft kjennes ut (og også det det er), så jeg synes også det er vanskelig.

Jeg har lurt på om jeg har kjent noe noen ganger, men foreløpig konkludert med at jeg ikke har det. Skulle ønske jeg husket når jeg kjente helt sikkert med første, mener å huske at det var tidlig, men husker ikke når.
 
Jeg har kjent små romsteringer og dult, som jeg tror er babyen, siden uke 10. Straks uke 13 nå. Dette er mitt fjerde svangerskap, så jeg tror jeg kjenner forskjell på det og luft. Men kan selvfølgelig ikke være helt sikker.
 
Jaa, nå kjenner jeg endelig liv ❤️ måtte bikke 17 uker for å være helt sikker.
 
Back
Topp