Er det noen som har begynt å kjenne bevegelser?
Jeg er 12+4 i dag, med baby nr 2 og 3. Er det for tidlig å kjenne noe enda?
Jeg er 12+4 i dag, med baby nr 2 og 3. Er det for tidlig å kjenne noe enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at så veldig teit er det jo ikke. For med tanke på hvor lite fosteret er så skal det nok ganske mye til for å føle bevegelsene. Så jeg tenker at jordmødrene sier det Er umulig for å slippe hysteriske gravide som ikke kjenner liv i uke 12... For om jordmødrene hadde sagt det er veldig vanlig å føle liv i uke 12 så hadde jeg vært alvorlig bekymret om det ikke gjaldt meg...De jordmødrene som mener det er umulig å kjenne liv så tidlig må jo være bra uerfarne. Eller kanskje de aldri har vært gravid selv. Må bare le jeg, det er det teiteste
Det er mulig med en mellomting mellom veldig vanlig og umulig da min lille spire var over 10cm på kontroll 14+0, og jordmor spurte om jeg hadde kjent livJeg tenker at så veldig teit er det jo ikke. For med tanke på hvor lite fosteret er så skal det nok ganske mye til for å føle bevegelsene. Så jeg tenker at jordmødrene sier det Er umulig for å slippe hysteriske gravide som ikke kjenner liv i uke 12... For om jordmødrene hadde sagt det er veldig vanlig å føle liv i uke 12 så hadde jeg vært alvorlig bekymret om det ikke gjaldt meg...
Det er stor forskjell på det man kjenner/kanskje kjenner/lurer på om er noe i starten i forhold til et spark fra et foster som har blitt større og sterkt nok til det. Så den jordmora mente kanskje at man ikke kunne kjenne spark på dette tidspunktet (altså så tidlig). I første svangerskap så kjente jeg det første sparket i uke 19 og da var jeg ikke i tvil om hva det var. Før det hadde jeg ikke merket noe av den tidligere bevegelsen til fosteret.Jeg tenker at så veldig teit er det jo ikke. For med tanke på hvor lite fosteret er så skal det nok ganske mye til for å føle bevegelsene. Så jeg tenker at jordmødrene sier det Er umulig for å slippe hysteriske gravide som ikke kjenner liv i uke 12... For om jordmødrene hadde sagt det er veldig vanlig å føle liv i uke 12 så hadde jeg vært alvorlig bekymret om det ikke gjaldt meg...