Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den boblingen og dirringen er nok det første du merker, jeg har kjent det noen ganger og det er det jeg finner hjertelyden. Er fortsatt tidlig å kjenne skikkelig spark. Ømheten i brystene og oppblåstheten forsvinner vel gjerne nå også. Jeg er hvertfall mindre øm og oppblåst, var på ul for 3 dager siden og hørte hjertelyd i stad så vet det står bra till foreløpig hvertfall. Er 14+4 ca.Jeg er 14+6 her, og jeg kjenner noen slags bobling og dirring nederst på magen innimellom. Men nå er brystene plutselig ikke ømme lenger, og jeg føler meg ikke like "oppblåst". HVORFOR KAN VI IKKE FÅ VITE HVORDAN DET GÅR INNI MAGEN I 2018![]()
Alt for tidlig å kjenne på utsiden endaHer har jeg merket det flere ganger om dagen spesielt etter jeg har spist startet som bobler og nå er det små dunk. Ikke noe vi ser eller merker på utsiden men kun jeg som mener det og skvetter noen ganger til
Høres absolutt som den lille jaLa meg ned på sofaen nå i kveld og lå å trykket på mobilen og plutselig kjente jeg MASSE dirring. Fikk helt sjokk...Det ga seg liksom ikke med det første heller og jeg er helt sikker på at det var den lille. Er 15+1 i dag og er andregangs [emoji16] Fant hjertelyden med doppler i går for første gang og, men da fikk jeg høre i typ 5 sek før den lille turnet rundt eller noe for da spraket det noe voldsomt [emoji28][emoji173]️
Skulle stå kjenner ikke på utsiden heheAlt for tidlig å kjenne på utsiden enda