Kjenner dere bevegelse?

lille_pus

Gift med forumet
Jeg er i uke 16 (15+3), men kjenner ingenting ennå. Bare noen små bobler, på en måte. Dette er nr 3, så innbiller meg at eg burde kjenne noe, men vet at jeg ikke kjente noe med de andre to før etter UL.

Jeg er 14+6 her, og jeg kjenner noen slags bobling og dirring nederst på magen innimellom. Men nå er brystene plutselig ikke ømme lenger, og jeg føler meg ikke like "oppblåst". HVORFOR KAN VI IKKE FÅ VITE HVORDAN DET GÅR INNI MAGEN I 2018 :arghh:

Jeg er 15+0. Førstegangs. Synes jeg kjente noe, et svaaakt dult, eller en slags ukjent bevegelse i går. Aner ikke om det var lillingen. Tror egentlig ikke det men vet samtidig ikke hvordan det skal kjennes :oops:

Jeg er 14+6 her, og jeg kjenner noen slags bobling og dirring nederst på magen innimellom. Men nå er brystene plutselig ikke ømme lenger, og jeg føler meg ikke like "oppblåst". HVORFOR KAN VI IKKE FÅ VITE HVORDAN DET GÅR INNI MAGEN I 2018 :arghh:
Den boblingen og dirringen er nok det første du merker, jeg har kjent det noen ganger og det er det jeg finner hjertelyden. Er fortsatt tidlig å kjenne skikkelig spark. Ømheten i brystene og oppblåstheten forsvinner vel gjerne nå også. Jeg er hvertfall mindre øm og oppblåst, var på ul for 3 dager siden og hørte hjertelyd i stad så vet det står bra till foreløpig hvertfall. Er 14+4 ca.

Jeg er 14+5 og kjenner små "stryk" innimellom [emoji173] Noen få ganger har det også kjentes ut som "velting" der inne, må være hele babyen som spenner ifra eller noe, for føttene er jo for små til at de skal kunne kjennes såpass tydelig... er tredjegangs og har morkaka bak [emoji5]

De boblene er trolig babyen.
Ulikt hvordan man kjenner det og når. Det meste som er normalt altså.
Jeg kjenner pressing innimellom, som om babyen spenner mot/fra, noen ganger kjenner jeg en slags åling og noen få ganger har jeg kjent små dult

Her har jeg merket det flere ganger om dagen spesielt etter jeg har spist startet som bobler og nå er det små dunk. Ikke noe vi ser eller merker på utsiden men kun jeg som mener det og skvetter noen ganger til

La meg ned på sofaen nå i kveld og lå å trykket på mobilen og plutselig kjente jeg MASSE dirring. Fikk helt sjokk...Det ga seg liksom ikke med det første heller og jeg er helt sikker på at det var den lille. Er 15+1 i dag og er andregangs [emoji16] Fant hjertelyden med doppler i går for første gang og, men da fikk jeg høre i typ 5 sek før den lille turnet rundt eller noe for da spraket det noe voldsomt [emoji28][emoji173]️

Her har jeg merket det flere ganger om dagen spesielt etter jeg har spist startet som bobler og nå er det små dunk. Ikke noe vi ser eller merker på utsiden men kun jeg som mener det og skvetter noen ganger til
Alt for tidlig å kjenne på utsiden enda

La meg ned på sofaen nå i kveld og lå å trykket på mobilen og plutselig kjente jeg MASSE dirring. Fikk helt sjokk...Det ga seg liksom ikke med det første heller og jeg er helt sikker på at det var den lille. Er 15+1 i dag og er andregangs [emoji16] Fant hjertelyden med doppler i går for første gang og, men da fikk jeg høre i typ 5 sek før den lille turnet rundt eller noe for da spraket det noe voldsomt [emoji28][emoji173]️
Høres absolutt som den lille ja

Jeg er 15+0 men har ikke merket noe liv enda.. Tror jeg da :P Er førstegangsgravid så kan vel ikke forvente noe så tidlig.

Jeg er 14+6 i dag.
Kjente for første gang i går, dette er min nr 2.
I dag har jeg kjent flere ganger [emoji3]

Er 14+3 i dag og 3 gangs , jeg kjenner dirring og bobbling helt nederst i magen men ikke veldig ofte men et par tre ganger om dagen hvertfall ❤ og når jeg først kjenner det så holder det gjerne på i noen sekunder for det blir helt "stille" igjen.

Kjenner ingenting. Er 14+2, slank og førstegangs så er nok mange uker igjen enda.

Er 16+3 og tredje gangs. Har kjent liv i noen uker allerede :)de siste dagene har det blitt mer som dulting og velting inni der❤️ Men veldi svakt enda:) i begynnelsen var det mere bobling/vibrering.

Kjente første skikkelige dultet i gårkveld, 12+5 og 4.gangs[emoji4]

Kjenner også flaksing/dirring og små dunk. Er ganske livlig til tider[emoji7]Har kjent det fra uke 14+et eller anna. Er 16+3 nå, kjente det i uke 16 med første[emoji4]

Har kjent noen ganger en slags lett kiling, som om noen stryker meg på innsiden av magen med en fjær. Noen dager kjennes det på venstre side av magen og noen dager på høyre. Kjenner ikke noe hver dag, men kommer gjerne når jeg sitter i ro og f.eks. drikker noe kaldt.
Synes det selv er tidlig og hadde vel trolig ikke trodd på noen som så de kjente det samme så tidlig, men..
Er 13+4 i dag.

Back
Topp