Variere det hos dere med liv dere kjenner daglig? Mye om gangen...lite...ofte? Samme tid hver dag eller kan det variere.. når dere er litt aktive selv? Eller rolig? Hvor mange uker er du nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne.Jeg er i uke 24 og har kjent bevegelse daglig siden uke 17. Hvor mye varierer en del fra dag til dag. Som regel er det stor aktivitet når jeg legger meg om kvelden, og i 12-13 tiden på formiddagen. Enkelte dager virker det nesten ikke som mageboeren sover i det hele tatt, og jeg kjenner små og store dult nesten konstant. Andre dager er det veldig rolig, men jeg kjenner alltid noe etter sengetid. Jeg kjenner mindre aktivitet når jeg er aktiv selv.
Det varierer! Av og til er det stille en stor del av dagen, andre dager er det aktivitet gjennom hele dagen. Kjenner sjelden noe når jeg er aktiv, og ofte når jeg er rolig. Nesten alltid en del på kvelden når jeg legger meg. Jeg er 25 fullgåtte i morgen![]()
Samme her! Varierer dessuten enda mer denne gangen enn forrige, tror det må være pga at morkaka er foran. Og enda er det jo så god plass at de kan ligge på veldig forskjellige måterTakk for svar
Jeg har kjent liv noen uker..og ofte og mye..
Er 23 uker. Men siste to dagene har det vært roligere.. kjent et spark i ny og ne. Fast når jeg legger meg å kjenne spark...
Ble bare litt bekymret siden det ble roligere. Men godt å høre det variere hos dere og.