Kjenne sparkene

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Variere det hos dere med liv dere kjenner daglig? Mye om gangen...lite...ofte? Samme tid hver dag eller kan det variere.. når dere er litt aktive selv? Eller rolig? Hvor mange uker er du nå?

Kan variere en del, men er som regel til samme tid hver dag. Når jeg har lagt meg på sofaen om kvelden og slapper av. Hender jeg kjenner et spark her og der ila dagen også, men ikke alltid. Er 23 uker i morgen [emoji4]

Mageboeren min er veldig aktiv, men han sparker mest når jeg slapper av, skal sove, kjører bil eller når jeg har på høy musikk[emoji12][emoji173]️. Hadde en dag jeg ikke kjente han, men kjenner sparkene ofte, ikke noen rutine på det som jeg merker. Kjenner han sjeldent når jeg er aktivt. Jeg er 22+6.

Jeg er 22+2 i dag og snuppa i magen er av et helt annet kaliber enn storebror! Har ikke lagt meg på minne når på døgnet hun er aktiv, jeg nyter bare bevegelse hennes når jeg kjenner de [emoji178]

Jeg er i uke 24 og har kjent bevegelse daglig siden uke 17. Hvor mye varierer en del fra dag til dag. Som regel er det stor aktivitet når jeg legger meg om kvelden, og i 12-13 tiden på formiddagen. Enkelte dager virker det nesten ikke som mageboeren sover i det hele tatt, og jeg kjenner små og store dult nesten konstant. Andre dager er det veldig rolig, men jeg kjenner alltid noe etter sengetid. Jeg kjenner mindre aktivitet når jeg er aktiv selv.

Mye aktivitet, spesielt når jeg lener meg frem [emoji16] Mest på kvelden, men kjenner liv så å si hele dagen til tider [emoji173]️

Eg er 21 + 5. Denne gangen har eg kjent baby ca daglig fra veke 18. (Meir eller mindre). Som oftast nokre spark når eg legg meg for kvelden/natta.. for sovner ikkje alltid med ein gang. Men inn i mellom kanskje i 14 tida også om eg kviler litt i den tida før storebror kjem fra skulen. Men det kan også vere heilt stille da. Eg tenker at h*n berre er meir aktiv innover da enn der eg lett kjenner det. Men ikkje so aktiv at mannen har kjent det enda da.

Kjenner bevegelser og spark daglig siden ca uke 17. Er nå i uke 26+0.
Kjenner jevnt over hele dagen, men selvfølgelig roligere perioder. Standard er at hun har seg en periode med romstering i magen når jeg legger meg for kvelden.

Det varierer! Av og til er det stille en stor del av dagen, andre dager er det aktivitet gjennom hele dagen. Kjenner sjelden noe når jeg er aktiv, og ofte når jeg er rolig. Nesten alltid en del på kvelden når jeg legger meg. Jeg er 25 fullgåtte i morgen :)

Jeg kjenner litt spark gjennom hele dagen, men mest når jeg er rolig og spesielt når jeg skal legge meg [emoji87] Er 24+1.

I dag leste jeg endel bøker for storebror på 2 år og 4 mnd, og da var det masse aktivitet i magen [emoji1] Håper det var fordi hun hørte etter, og ikke av at hun synes vi maste da hun helst ville sove [emoji23][emoji23][emoji23]

Mye liv her. Ikke noe faste tider utenom kvelden og som de andre også skriver når jeg slapper av er det mest liv.:)

Jeg er i uke 24 og har kjent bevegelse daglig siden uke 17. Hvor mye varierer en del fra dag til dag. Som regel er det stor aktivitet når jeg legger meg om kvelden, og i 12-13 tiden på formiddagen. Enkelte dager virker det nesten ikke som mageboeren sover i det hele tatt, og jeg kjenner små og store dult nesten konstant. Andre dager er det veldig rolig, men jeg kjenner alltid noe etter sengetid. Jeg kjenner mindre aktivitet når jeg er aktiv selv.
Signerer denne.
26 uker her

Det varierer! Av og til er det stille en stor del av dagen, andre dager er det aktivitet gjennom hele dagen. Kjenner sjelden noe når jeg er aktiv, og ofte når jeg er rolig. Nesten alltid en del på kvelden når jeg legger meg. Jeg er 25 fullgåtte i morgen :)

Signerer denne. Uke 26 [emoji4]

Varierer en del. Noen dager er han veldig aktiv gjennom hele dagen. Andre dager er han veldig rolig.
Er som regel rolig midt på dagen, når jeg selv er aktiv. Men er ganske aktiv om kvelden når jeg har roet meg, og for eksempel satt meg ned i sofaen. Og så er han av en eller annen grunn ofte aktiv når jeg sitter på bussen. 25 uker.

Det varierer. Kjenner dulting som regel etter mat/drikke og sparking når jeg sitter i ro. Kanskje jeg kjenner bevegelse en gang i timen omtrent? 26+4 i dag.

Takk for svar :)
Jeg har kjent liv noen uker..og ofte og mye..
Er 23 uker. Men siste to dagene har det vært roligere.. kjent et spark i ny og ne. Fast når jeg legger meg å kjenne spark...
Ble bare litt bekymret siden det ble roligere. Men godt å høre det variere hos dere og.

Synes den lille er mer våken enn den sover, kjenner liv hele dagen, har ikke tenkt på om det er noe spes rytme i det, men gjerne mye liv når jeg setter meg ned og tar livet med ro :) Noen dager merker jeg mindre, men kan vel ha noe med hvordan stilling den lille ligger i, føler meg trygg så lenge jeg kjenner et og annet dult.

Mi lille jente har et slags mønster, særlig i perioder, da sparker hun på morgen, til middag og på kvelden. Men nå har hun drevet å snudd seg litt innimellom og sparker ned på blære og innover - passe behagelig[emoji12]Ellers kjenner jeg daglig liv[emoji173]️

Takk for svar :)
Jeg har kjent liv noen uker..og ofte og mye..
Er 23 uker. Men siste to dagene har det vært roligere.. kjent et spark i ny og ne. Fast når jeg legger meg å kjenne spark...
Ble bare litt bekymret siden det ble roligere. Men godt å høre det variere hos dere og.
Samme her! Varierer dessuten enda mer denne gangen enn forrige, tror det må være pga at morkaka er foran. Og enda er det jo så god plass at de kan ligge på veldig forskjellige måter :)

Back
Topp