Kjenne sparkene

Varierer ganske mye. I starten (fra uke 19-20) kunne jeg kjenne ordentlig spark, men fra uke 16 kjente jeg mer små bevegelser som noen skiler deg på innsiden. Fra uke 20 har jeg kjent hver kveld og frem til ca 23-00 På natta. Den siste uken har jeg kjent harde spark og bevegelser i løpet av hele daģen. I dag på jobb satt jeg i hvilestund (jobber i bhg) og vi hørte på rolige melodier. Da var hun veĺdig aktiv.
I dag var første gang jeg så tydelig bevegelse uten på magen og BF kunne kjenne spark. Er 23 +5 I dag :Heartbigred

Er 23+0 i dag og har kjent daglig aktivitet siden uke 18-19. Han er definitivt mest aktiv på kveldstid, men kjenner han fra tid til annen på dagtid også[emoji4]

Jeg vil legge til at frøkna her fikk en rolig periode rundt uke 22-23. Da ble jeg så stressa at jeg skrev innlegg her og også luftet det med legen. Alt var fint , hun lå nok bare litt dumt til slik at jeg ikke merket henne. Etter det har aktiviteten tiltatt og bevegelsene er nå mer tilstede jevnlig gjennom døgnet.

Varierer gjennom dagen eller dagene. Nå om dagen er ungen veldig aktiv, syns det foregår noe ofte :wacky:

I går var det veldig rolig, men i dag har det vært mye bevegelse[emoji4] Går veldig opp og ned hos meg altså.

Samme her! Varierer dessuten enda mer denne gangen enn forrige, tror det må være pga at morkaka er foran. Og enda er det jo så god plass at de kan ligge på veldig forskjellige måter :)[/QUOTE
Ja Har du morkaka foran så demper jo det.
Jeg hadde den foran mormunnen sist.. så håper den har flyttet seg...sjekk om en uke til.
Var hos jordmor idag.. og hjerteslagene hørtes fint ut og godt med bevegelse idag..

Lillegutt er aktiv i magen som storebror ;) kjenner det mest når jeg setter meg ned og er rolig. Kjenner liv mange ganger om dagen men ellers vet jeg ikke om det er noen spesiell rytme. :p

Før virket det som han var våken om natten og sov om dagen. Så jeg sovnet vanligvis ikke før 05 på morgenen og sov til 13. Hadde ikke sjans om nettene. (Er i permisjon fra høyskolen)

Men nå ..
Nå er det liv både morgen, dag, kveld og natt. Morkaka er bak mot ryggen min så kjenner ganske kraftige spark hele tiden. Noen ganger så kraftig at jeg skvetter. Kjenner mye når jeg sitter i bilen, ligger, eller hører på høy musikk. Men kjenner alltids et dult nå og da.

Men nå har jeg satt på rolig yoga musikk om natten. Det har forsåvidt funket bra for jeg har fått sove to netter på rad nå. Kan ikke huske sist jeg sov gjennom en natt [emoji23]

25+1 i dag

Back
Topp