Kjenne spark/bevegelse?

Nå er jeg sikker på at det er baby jeg har kjent siste uka [emoji173]️ er 18+5 i dag og har morkaka foran, men den dekker jo ikke hele fremsiden, så jeg kjenner kravling/dult på sidene og under der morkaka må slutte. Veldig merkelig følelse og det kiler nesten litt siden det er så forsiktig [emoji173]️
 
Kjenner ingenting. 17+6 idag. Hadde morkaka foran ved forrige svangerskap, og antar det er foran denne gangen og [emoji4]
 
19+6 Kan ikke si jeg kjenner mye liv. Dårlig med spark. Morkaken forran så ser ut til at det tar samme tiden som sist :)
 
Er 16+4 og kjent noe siden uke 13+4 ❤️ Blir bare mer og mer tydelig! Det er ikkje hele dagen, men ofte etter måltider ❤️ Nå i kveld er det masse - og gleder meg til de blir sterkere ❤️ På en annen måte nyter eg de små sparkene for tidsnok blir de VELDIG sterke både dag og natt :angelic:
 
Har kjent NOE i ca to uker, men har liksom ikke turt å tro det er babyen. Men på ultralyd i dag skjønner jeg at det er den jeg har kjent :) og nå er den aktiv som bare det, er 16+4 i dag.
 
Jeg er 17+4 og begynte å kjenne noe som jeg opplevde som litt annerledes enn vanlige mageaktivitet for ca. 1,5 uker siden, men det har hele tiden vært på venstresiden. Flere som har det sånn at man bare kjenner aktivitet på én fast plass? Jeg har morkaken foran da, det kan kanskje ha noe å si?

Nå er jeg veldig sikker på at det er babyen jeg kjenner. Da vi var på ultralyd i dag kunne jeg se babyen sprelle samtidig som jeg kjente disse litt leamus-aktige rykningene i magen. Helt syk opplevelse.
:love7
 
Nå er jeg sikker på at det er baby jeg har kjent siste uka [emoji173]️ er 18+5 i dag og har morkaka foran, men den dekker jo ikke hele fremsiden, så jeg kjenner kravling/dult på sidene og under der morkaka må slutte. Veldig merkelig følelse og det kiler nesten litt siden det er så forsiktig [emoji173]️
Litt sånn som her det da, men har bare kjent litt småspark/kiling på ene siden foreløpig (er 18+0 i dag). Har oxo morkaka foran så det er nok derfor jeg ikke har kjent like tydelige spark som forrige gang :happy:
 
Kjenner spark ganske tydelig nå, veldig koslig :happy:
 
Jeg kjenner fortsatt veldig lite, har morkaka bak men baby ligger med ryggen mot min mage og sparker inn i morkaka mot min rygg...
 
20+3. Fortsatt bare dult nede i bekkenet jeg kjenner. Litt lei av å vente på skikkelig spark nå. Men vet det er like før nå ;)
 
Ligger å kjenner jevnlige spark på venstre side ❤️ Har kjent de i 3 1/2 uke nå, men er de siste dagene eg virkelig kjenner at det ER spark. Og så kjenner eg mye romling/dirring/bevegelse på kvelden ❤️ Helt glemt hvordan det var å gå gravid, 8 år siden sist eg var 3 uker mer enn det eg er nå.
 
Lille har fått kallenavnet blekkspruten nå. Bevegelse all over nesten hele dagen. Heldigvis stilt om natta da [emoji5]
 
Jeg kjenner fortsatt veldig lite, har morkaka bak men baby ligger med ryggen mot min mage og sparker inn i morkaka mot min rygg...

Samme som min lille pjokk det:p
Hvor langt er du på vei? Ifølge oul er jeg 19+4 nå, (men ble satt tilbake to uker), men størrelsen hans tilsvarer jo 19+4 så er vel mest naturlig å tenke at det er riktig ifht hvor sterk han er og at jeg skal begynne å kjenne spark...:rolleyes:
 
Samme som min lille pjokk det:p
Hvor langt er du på vei? Ifølge oul er jeg 19+4 nå, (men ble satt tilbake to uker), men størrelsen hans tilsvarer jo 19+4 så er vel mest naturlig å tenke at det er riktig ifht hvor sterk han er og at jeg skal begynne å kjenne spark...:rolleyes:

I følge oul er jeg 18+0 i dag, men babyen ble målt til å være 4-5 dager større, noe som stemmer med mine beregninger. Pga ivf ble jeg satt tilbake 8 dager på oul
 
Jeg kjenner spark på høyre side av magen nå,, eller bevegelse er kanskje mer riktig...ser ikke noe utenpå og kjenner heller ikke noe utenpå. 17+2 i dag :)
 
I natt lå jeg mye våken mellom sein og tidligvakt. Eneste positive med dette var at jeg kjente første skikkelige spark [emoji7] 19+6 med foranliggende morkake [emoji4]
 
Back
Topp