Kjenne spark/bevegelse?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som kjenner noe? Jeg er ganske sikker på at noen av disse dultene faktisk er baby nå! Det kan umulig være luft.
Det er ikke bobler som «sprekker» men reale dult liksom [emoji15]
Kan det være mulig? Har kjent det et par-tre ganger nå ca.
Er 14+3 nå.

Forrige gang kjente jeg tydelige dult (innvendig) fra uke 17 ish og utenpå ca i uke 19.
Da hadde jeg morkake frem.

Aner jo ikke om jeg har morkaken bak denne gangen evt?
Føler jo nesten at jeg innbiller meg det, siden det tok så «lang» tid forrige gang [emoji28]
 
Samme som deg , kjenner den bobla som sprekker og fiske sprell. Men tror fortsatt ikke det er baby , men luft . Vet ikke hvorfor.

Jeg kjente liv ved 15 uker med nr 1 og tror uke 14 med nr 2 .

Men tro meg , neste uke...uke 15...da skal jeg tro 100% hehe
 
Jeg har kjent! Kjente helt tydelig et spark i dag, uke 14 (13+5) :) nede på høyre side..
Sist lå morkaken foran, da kjente jeg ingenting før rundt uke 20!
 
Har kjent en ukes tid allerede. Er 13+1 i dag.
 
Var hos jordmor i dag og hun sa det er vanlig å kjenne liv mye tidligere med nr to. Hun spurte om jeg hadde kjent noe og jeg er 12 uker i morra. Jeg har ikke kjent noe som jeg har tolket som bevegelse, men skal være åpen for å ikke bare tenke luft helt automatisk. [emoji4]
 
Jeg tror nok man kan kjenne så tidlig ja.
I går var jeg rimelig sikker på at jeg kjente dult nederst i magen, kjente det lenge så mulig det var hikke fra bbyenb, luft var det i alle fall ikke :Heartred
 
Tror man kan kjenne det fra uke 13/14 når man er flergangsgravid. Jeg har trodd at jeg har kjent noe, men det ble avkreftet da jeg fikk påvist morkake foran. Så her var det nok bare andre kroppslige plager.
 
Det er helt mulig! Jeg kjente «spark» i uke 14 med førstemann. Visste ikke at det var spark før etter en stund, for man vet jo ikke hvordan ting er første gangen. Men nå er jeg i uke 13 og trooor kanskje jeg kjenner noe. Tør ikke å si noe sikkert enda, for jeg trodde ikke det var mulig så tidlig.
 
Dette er min første og jeg tror ikke jeg har kjent noe ennå. Har veldig mye luft i magen for tiden da, så det kan jo hende noe av det jeg har kjent faktisk har vært baby! :)
 
Så herlig å kjenne små bevegelser i magen :D Hvordan kjennes det ut?

Kjennes ut som bobler, men de sprekker ikke på samme måte.
Kjennes egentlig ut som spark bare mye svakere [emoji28]
Tipper jeg kjenner det så godt nå, fordi morkaken er bak denne gang kanskje?

Igår la den lille seg helt tydelig på venstre side, så dytta jeg i kulen, så flyttet den seg [emoji28] 15+4
 
Har kjent forsiktige glidende bevegelser/leamus følelse siden 12+4
Min forrige graviditet kjente jeg liv fra midten av uke 14.
Ser jeg har skrevet feil skulle være fra midten av uke 15
 
Last edited:
Denne gangen har jeg morkaka mot ryggen, så har et håp om å kjenne babyen snart. Med første kjente jeg i uke 15,med de to yngste (morkaka foran) i uke 19
 
Her er det helt tydelige spark fra mini. Har kjent det fra uke 15 sånn av og til men nå i uke 19 er det sånn at mannen kan kjenne det... ingen pinglebaby dette her nei <3
 
Jeg kjente på livmora for et par dager siden og da kjente jeg noen dyttet :) var i uke 15+ 2 ca :)
 
Back
Topp