Kjenne livmoren??

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Jeg kjenner den bare på morgenen eller når jeg får en kynner. Ellers syns jeg den kan være vanskelig å finne. Spør jordmor om hun kan vise deg når du er på neste kontroll? :-)

Med første så skjønte jeg ikke hvordan hun fant den før etter oul :-)
Ok, så godt å høre :D Skal be jordmor vise meg når jeg skal dit :)

Jeg kjenner livmoren når jeg ligger nå, selv om jeg er kun 10+5. Men er min tredje graviditet, så det spiller nok litt inn..

Hei :) Jeg hadde ikke tenkt over dette med å kjenne etter livmoren før jeg leste at det var en tråd på det her inne. Så snart jeg hadde lest kommentarene deres måtte jeg jo selvsagt til å kjenne etter selv. Er i dag 13+6 og kjente etter en hard klump slik som dere beskriver, men min lå ikke i senter, men med mer en høyrehelling. Kan dette være livmoren jeg kjenner, eller skal den kun befinne seg i senter? Spør like greit her, for fant ikke noe særlig på det da jeg prøvde å google det :)

Hei :) Jeg hadde ikke tenkt over dette med å kjenne etter livmoren før jeg leste at det var en tråd på det her inne. Så snart jeg hadde lest kommentarene deres måtte jeg jo selvsagt til å kjenne etter selv. Er i dag 13+6 og kjente etter en hard klump slik som dere beskriver, men min lå ikke i senter, men med mer en høyrehelling. Kan dette være livmoren jeg kjenner, eller skal den kun befinne seg i senter? Spør like greit her, for fant ikke noe særlig på det da jeg prøvde å google det :)

Min er ikke sentrert.. Du kjenner nok riktig!! :-)

Back
Topp