Kjenne livmora

Jeg kjenner livmoren som en mer kompakt/hard område i magen (har kanskje veldig myk mage ellers? ) Øverst er det som en kant..

Og kjenner den aller best etter orgasme, da er den helt hard!

Min kjennes stort sett mest på høyre side..
 
Litt godt å lese at det er flere enn meg som ikke klarer å kjenne noe. Altså, ikke så mye som en antydning til noe en gang.

Man blir jo fort bekymret når andre kjenner livmoren så langt oppe som navlen allerede. Jeg er estimert til 12+3 i dag. Førstegangsgravid (men har hatt en missed abortion før).

Jeg kan se at magen min buler mer ut nederst nå. Har fått et par kommentarer fra venner og fra mannen min om at de ser det. Men den er ganske liten igjen om morgenen. Liker den best om kvelden. :p

Jeg er medium forstoppet for tiden, så egentlig føles hele magen stram og hard. :rolleyes:
 
Men jeg tror jeg fant kanten nå; men skjøt hoftene opp når jeg lå, og da var kanten der...

Men jammen STOR forskjell på morgen og kveld, får prøve å ta et bilde morgen og kveld :) morro å se :p
 
Kjente min første gang 12+2. Hadde enormt press natt til fredag og hele fredagen . Skjønte ikke helt hva det var før lørdagen. Skal til jordmor første gang i morgen så det ser jeg frem til
 
Back
Topp