Kjenne livmora

StoreBobla

Andre møte med forumet
Hvor langt opp kjenner dere livmoren?? Leser at i uke 14 skal den være 8-10 ca under navlen, men nå for litt siden kjente jeg den godt på siden av navlen, og jeg er 14+0 i morgen..

Leser at en kan kjenne den ofte høyere opp hvis en har hatt tidligere graviditeter. Har vært gravid 2 ganger før, men mistet før jeg har kommet så langt som nå..
 
Jeg er bare 12+1 og kjenner den rett ved navlen, er absolutt ganske sikker på det er den jeg kjenner :happy: Syns selv det var litt tidlig, men vokser gjerne fortere siden det er tvillinger.
 
Jeg kjenner den ikke og aner ikke hva jeg kjenner etter :laughing002 er både andregangs og 14 uker
 
Prøver å finne den, men klarer det ikke. 12 uker i morgen... er andre gangs jeg og
 
Kjenner den ikke, men vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller :hilarious:
 
Kjenner ikke, har ikke prøvd å kjenne og vet ikle hvordan det skal kjennes ut :happy:
 
Kjenner livmora straks under navelen. Og i går på ul bad jordmora meg dra trusa og buksa langt ned, men det var nesten ikke vits for hun holdt på i området rett under navelen mest.
 
Dette er min nr 3, og jeg kjenner livmora rett ved navlen. Så min er kommet langt opp
 
Kjenner den ikke. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller :) 14+1
 
3 gangs og 11-12 uker på vei. Kjenner livmora ca 3 fingerbredder under navelen. Har ganske stor mage men har fått tidlig mage med de 2 første også :)
 
Back
Topp