Kjenne liv? :)

Ja okay, jeg er 14+0 i morgen, så bare å smøre seg med tålmodighet en liten stund til her.

Helt normalt å ikke kjenne noe enda. Dette er nr5 til meg, og jeg er 15+0 i dag. Jeg synes jeg har kjent NOE i ca to uker, men ikke så ofte eller sterkt at jeg kan sette 100% fingeren på at det er babyen. Men tillater meg å tro det er baby uansett. Ganske sikker. Men det er bare ett og annet, så tror det kun er når han gjør skikkelige krumspring inni der.
Og kan gå flere dager mellom hver gang. Men selv med roligste babyen, så mener jeg at jeg kjente mer fast og tydelig fra uke 16.

Helt normalt å ikke kjenne noe enda. Dette er nr5 til meg, og jeg er 15+0 i dag. Jeg synes jeg har kjent NOE i ca to uker, men ikke så ofte eller sterkt at jeg kan sette 100% fingeren på at det er babyen. Men tillater meg å tro det er baby uansett. Ganske sikker. Men det er bare ett og annet, så tror det kun er når han gjør skikkelige krumspring inni der.
Og kan gå flere dager mellom hver gang. Men selv med roligste babyen, så mener jeg at jeg kjente mer fast og tydelig fra uke 16.
Takk, fint å vite. Blir jo så utålmodig når jeg hører andre begynner å kjenne noe :laughing002

Jeg har kjent noe som minner om leamus i det området på magen, men overbeviser meg selv om at det sikkert bare er tarmene som jobber :p Gleder meg til bevegelsene blir så tydelige at jeg ikke er i tvil!

Takk, fint å vite. Blir jo så utålmodig når jeg hører andre begynner å kjenne noe :laughing002
Med første kjente jeg ikke noe før i uke 19, syns jeg å huske. Hadde morkake på framsiden. Meni i første svangerskap visste jeg jo ikke helt hva jeg skulle kjenne etter heller. I starten syntes jeg det var vanskelig å skille fra egen puls f.eks. Tror det er lettere å kjenne igjen tidligere når man har kjent bevegelse før.

Føler jeg har kjent noe innimellom de siste dagene, håper det er baby, men kan jo også være luft. Men er i området jeg har hørt babys hjerteslag med doppler. Sist kjente jeg liv rundt uke 17-18. Er 14+1 idag :happy:

Lite sidespor kanskje, men kan jeg spørre om de barna som har vært aktive i magen også har vært mer aktive babyer, og etterhvert barn, når de har kommet ut, eller om du opplever at det ikke er noen sammenheng der?

En av sju av våre var helt villmann i magen. Sånn ille! Gråt flere ganger fordi jeg aldri fikk fred. Mannen fikk sjeldent lov å stryke meg på magen pga da kvikna baby ekstra til der inne - trur story! Den fine ungen fortsatte slik utenfor magen, og fikk diagnose som 7åring :flower De andre har vært rolig/normal i magen, og er det enda :happy:

En av sju av våre var helt villmann i magen. Sånn ille! Gråt flere ganger fordi jeg aldri fikk fred. Mannen fikk sjeldent lov å stryke meg på magen pga da kvikna baby ekstra til der inne - trur story! Den fine ungen fortsatte slik utenfor magen, og fikk diagnose som 7åring :flower De andre har vært rolig/normal i magen, og er det enda :happy:
Det høres ut som et utrolig slitsomt svangerskap for deg, og antagelig noen første år. :Heartred

Nå begynner jeg bli ganske så sikker på at det er baby jeg kjenner. Blir noen få sånne "sprell" av og til, selv om det mest sannsynlig bare er de kraftigste spilloppene jeg kjenner, for er som regel isolerte sprell, ikke flere etter hverandre.

Endelig for 1 uke sia så kom det tydelige tegn til liv inni der, daglig. Er i uke 18 nå. Kjente det også med hånda i dag samt observerte et dult for første gang :smiley-bounce016
Fantastisk ❤️❤️

Jeg begynner å lure på om det faktisk er liv jeg kjenner i magen? Kjenner sånn leamus følelse flere ganger om dagen, og gjort det nå i to dager. Har morkaka delvis foran, men også over og bak hodet til baby nå.
Det høres sånn ut! :Heartpink. Jeg har morkaka på hele fronten, så det er veldig kjedelig, tipper det enda er noen uker igjen for min del :wtf:.

Back
Topp