Kjenne liv

K3SGH

Flørter med forumet
Hei. Er vi flere som har begynt å kjenne liv? Kjente veldig tidlig i mine to andre svangerskap også, og denne gangen begynte det ganske tidlig.
Har begynt å få kynnere også og da er det enda enklere å kjenne liv i magen :Heartred

Sånn er det hvertfall for meg. Flere som har begynt tidlig med liv og eventuelt kynnere?
 
Hvor langt er du på veg? ❤️ Gleder meg til å kjenne lille :love017
 
Hei. Er vi flere som har begynt å kjenne liv? Kjente veldig tidlig i mine to andre svangerskap også, og denne gangen begynte det ganske tidlig.
Har begynt å få kynnere også og da er det enda enklere å kjenne liv i magen :Heartred

Sånn er det hvertfall for meg. Flere som har begynt tidlig med liv og eventuelt kynnere?

Føler at eg kjenner liv, men babyen er jo bare 5cm. Trur også kynnerene har begynt. De begynte kjempe tidlig sist svangerskap
 
Wow det er tidlig! :hello2 :love017 Jeg har kjent et liten fiskehale et par ganger i uke 10 mener jeg, men vet at det er sinnsykt tidlig. Går flest dager uten å kjenne noe:smiley-ashamed004
 
Jeg har kjent en liten stund nå (13+1 i dag), men her er det jo tvillinger, og fikk beskjed på kontroll om at ikke det var så uvanlig å kjenne tidlig da :)
 
Jeg har kjent en liten stund nå (13+1 i dag), men her er det jo tvillinger, og fikk beskjed på kontroll om at ikke det var så uvanlig å kjenne tidlig da :)
Når jeg fikk tvillinger, merket jeg ikke liv før jeg merket utvendig i uke 18 :laughing002 Men det var mine første da
 
Når jeg fikk tvillinger, merket jeg ikke liv før jeg merket utvendig i uke 18 :laughing002 Men det var mine første da
Hehe, nei, jeg kjente ikke så tidlig med første min, men nå er det liksom en tydelig «klump» som romsterer fælt inni der :laughing002
 
Jeg venter også tvillinger, og skulle jeg nevne for noen at jeg kjenner dem, fnuser de bare av meg er i uke 15..
Åh, så gøy, gratulerer! Hvor lenge har du kjent?

Så dumt at de fnyser! Jeg synes jo forsåvidt at det er sært at andre skal mene noe om hva en selv kjenner da, men her har det i hvert fall vært mulig å kjenne liv/bevegelse siden rundt uke 11/12 :bag: og for min del var det veldig deilig når jordmor på sykehuset bekreftet at det absolutt var mulig å kjenne liv med de to :)
 
Åh, så gøy, gratulerer! Hvor lenge har du kjent?

Så dumt at de fnyser! Jeg synes jo forsåvidt at det er sært at andre skal mene noe om hva en selv kjenner da, men her har det i hvert fall vært mulig å kjenne liv/bevegelse siden rundt uke 11/12 :bag: og for min del var det veldig deilig når jordmor på sykehuset bekreftet at det absolutt var mulig å kjenne liv med de to :)
Har kjent dem i snart to uker dette er tredje og fjerde barn, så jeg vet hvordan det kjennes liksom
 
Hei! Jeg er 15+1 i dag og lurer på om jeg nettopp kjente lille i magen. Er godt kjent med hvordan luft føles, så det var ikke det. Dro ned buksen litt for å se om jeg kunne se noe, og etter 3 minutter ser jeg og kjenner et biiiiiiiittelite dunk.
Kan dette være baby eller er jeg helt på bærtur nå? :laughing001
Har morkake bak og litt framovertiltet livmor
 
Hei! Jeg er 15+1 i dag og lurer på om jeg nettopp kjente lille i magen. Er godt kjent med hvordan luft føles, så det var ikke det. Dro ned buksen litt for å se om jeg kunne se noe, og etter 3 minutter ser jeg og kjenner et biiiiiiiittelite dunk.
Kan dette være baby eller er jeg helt på bærtur nå? :laughing001
Har morkake bak og litt framovertiltet livmor
Sånn har jeg hatt det også i svangerskap 2 og 3 rundt uke 15, så jeg tipper det er baby :love017 Såå koselig! ❤️
 
Jeg har kjent fra uke 14 med både første og den her :) Kjenner det bare om jeg går inn for det, ikke om jeg er opptatt med andre ting, så er selvsagt ganske svakt fremdeles. Mest om kvelden.
 
Back
Topp