Kjenne liv

Har kjent liv rundt uke 12 mine 2 siste svangerskap. Ikke merket noe enda her, og det stresser meg litt :smiley-ashamed008
 
Har morkaken foran, så regner ikke med å kjenne noe på en good stund enda. Er 14+1 idag:shy:
 
Har morkaken foran, så regner ikke med å kjenne noe på en good stund enda. Er 14+1 idag:shy:

Det tok dessverre lang tid før eg merka noe forrige svangerksvangerskap då morkaka lå foran, hugser ikkje når, men innen uke 18 mener eg at eg kjente ;)
 
Jeg har også foran, og kjente sommerfuglvinger i går for første gang! :Heartred 15+3 og (forhåpentligvis) tredjegangsfødende.
Så koselig :love017 Jeg er førstegangs, så aner jo ikke hvordan det kjennes ut heller, men håper jeg kjenner noe før uke 20 hvertfall:shy:
 
15+4 i dag, andre/tredje svangerskap, har ikke kjent noe som jeg har tenkt er baby enda.
Kjente det sent sist også. Var usikker på hva jeg kjente helt frem til man kunne kjenne det utenpå, da var jeg sikker på at det var baby. Mye luft som bobla sist, mulig noe av det var baby og noe var luft, ikke godt å si :)
Ikke noe bobling denne gangen.
 
Hei! Jeg er 15+1 i dag og lurer på om jeg nettopp kjente lille i magen. Er godt kjent med hvordan luft føles, så det var ikke det. Dro ned buksen litt for å se om jeg kunne se noe, og etter 3 minutter ser jeg og kjenner et biiiiiiiittelite dunk.
Kan dette være baby eller er jeg helt på bærtur nå? :laughing001
Har morkake bak og litt framovertiltet livmor
Sniker venter september barn, er mitt 1 svangerskap, så for meg så var det også sånn tidlig fra uke 15/16 og frem til slutten av uke 19, nå kjenner jeg mer kraftigere puff fra innsiden hver eneste dag, mest på kvelden og når jeg slapper av, eller er ute og kjører bil laughing6 :love7 :Heartred
 
Jeg er 13+2 (mulig 13+5 etter nye målinger i går). Jeg føler noen ganger at jeg kan kjenne babyen. Vet det er utrolig tidlig så nesten flau når jeg skriver det her :smiley-ashamed004
 
Sniker venter september barn, er mitt 1 svangerskap, så for meg så var det også sånn tidlig fra uke 15/16 og frem til slutten av uke 19, nå kjenner jeg mer kraftigere puff fra innsiden hver eneste dag, mest på kvelden og når jeg slapper av, eller er ute og kjører bil laughing6 :love7 :Heartred
Så gøy :love7 jordmor mente også at det er liv jeg kjenner, skjer ganske ofte også. Merkelig følelse, jeg skvetter til hver gang
 
Jeg er 13+2 (mulig 13+5 etter nye målinger i går). Jeg føler noen ganger at jeg kan kjenne babyen. Vet det er utrolig tidlig så nesten flau når jeg skriver det her :smiley-ashamed004

Det er ikke umulig, så hvem vet:) jeg lurer også på om det er baby jeg har begynt å kjenne.. er i uke 13.. Ser på hva jeg tidligere har skrevet i 'svangerskapsboken' og med nr 2 skrev jeg i uke 11 at jeg lurer meg på om det kan være baby, men at det sikkert er luftboble.. Så har jeg ikke skrevet mer før uke 16 og da er jeg helt sikker, fikk et kjempegodt spark i fingen.. Hehe.. Så koselig å lese.. Husker det<3
I uke 16 tror jeg veldig mange kjenner noe?
 
15+4. Kjenner foreløpig ingenting!! :oops: Gleder meg veldig til jeg begynner å merke noe:love7
 
Det er ikke umulig, så hvem vet:) jeg lurer også på om det er baby jeg har begynt å kjenne.. er i uke 13.. Ser på hva jeg tidligere har skrevet i 'svangerskapsboken' og med nr 2 skrev jeg i uke 11 at jeg lurer meg på om det kan være baby, men at det sikkert er luftboble.. Så har jeg ikke skrevet mer før uke 16 og da er jeg helt sikker, fikk et kjempegodt spark i fingen.. Hehe.. Så koselig å lese.. Husker det<3
I uke 16 tror jeg veldig mange kjenner noe?
Da er jeg ikke alene om å kjenne noe så tidlig :) jeg føler virkelig at det er babyen jeg kjenner,for er noe helt annet en luftbobler. Gleder meg så til det kan kjennes fra utsiden slik at barna og samboeren kjenner det også :Heartred da blir alt så mye mer virkelig :Heartred
 
Da er jeg ikke alene om å kjenne noe så tidlig :) jeg føler virkelig at det er babyen jeg kjenner,for er noe helt annet en luftbobler. Gleder meg så til det kan kjennes fra utsiden slik at barna og samboeren kjenner det også :Heartred da blir alt så mye mer virkelig :Heartred

Ja, det er kjekt når resten av familien også kan kjenne noe til det lille livet inni der, ikke bare vi. Gleder meg også masse!
 
Først nå (uke 20) kjenner jeg noe liv. Har morkaken foran da, men synes det kom sent
 
Sniker fra desember 24, hvor lang tid tok det før du kjente noe? :love017
Jeg har også det, og jeg kjente første gang etter 17-18 uker. Deretter gikk det noen få dager mellom og nå mot slutten av 19 uker kjenner jeg daglig. Riktignok ikke utenpå, men det er såpass tydelig at det føles som om det nærmer seg det også!
 
Jeg har også det, og jeg kjente første gang etter 17-18 uker. Deretter gikk det noen få dager mellom og nå mot slutten av 19 uker kjenner jeg daglig. Riktignok ikke utenpå, men det er såpass tydelig at det føles som om det nærmer seg det også!
Ja, jeg er i uke 19 nå men kjenner fortsatt ingenting. Ble spådd at jeg kanskje ikke kjenner noe før uke 24-28, så veldig spent på når jeg faktisk kommer til å kjenne noe :D
 
Back
Topp