Kjenne liv

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Noen som har begynt å kjenne liv? Dette er fjerde gang jeg er gravid og har kjent første tegn til liv mellom uke 16-20 de andre gangene. I dag er jeg 17+1 etter foreløpig termin og jeg tror har begynt å kjenne små dult den siste tiden, men ikke hver dag. Etter jordmor sa på ultralyd forrige uke at hun kunne kjenne at den lille bevegde seg når hun hadde hånden på magen er jeg mer sikker på at det er den lille jeg kjenner:Heartpink
 
14+4 idag, ingenting eg kan seie er fosterbevegelse sånn tydelig. Men har innimellom, typ 1-2 gangar om dagen, tenkt at det dunket eller den bobla kjennes ut som baby og ikkje tarm. Meeen, sikkert ønsketenking :rolleyes: Har aldri kjent før veke 16-17 før, og dette er tredje, så smører meg med tolmodighet eitpar veker til :angelic:
 
Ja er 16+0 og kjenner bevegelse.
Jordmor « bekreftet» det og sa at flere flergangsgravide kunne kjenne det i uke 15-16.
 
14+4 idag, ingenting eg kan seie er fosterbevegelse sånn tydelig. Men har innimellom, typ 1-2 gangar om dagen, tenkt at det dunket eller den bobla kjennes ut som baby og ikkje tarm. Meeen, sikkert ønsketenking :rolleyes: Har aldri kjent før veke 16-17 før, og dette er tredje, så smører meg med tolmodighet eitpar veker til :angelic:
Kan godt være det er baby du kjenner:Heartred gleder meg til å kjenne daglig bevegelse:love7
 
Jeg har begynt å kjenne litt. Begynte i uke 16. Nå er jeg 17+1. Ikke så mye ennå, men når jeg legger med den litt i pausen på jobb er babyen mest aktiv.
 
Jeg og har kjent siden tidlig sånne bobler og etterhvert fiskehale.
Nå fra uke 15 har jeg kjent typ litt små bevegelser når jeg ligger på siden og skal sove!
I uke 16 nå har det tatt seg opp og blitt mer dult/spark!
I dag en liten stund etter frokost 16+6 så var det flere minutter med romstering og spark inni der:woot:
Blir nok bare sterkere og sterkere utover nå ja :p:woot:
 
Jeg har begynt å kjenne ganske mye liv de siste dagene:happy: Er 15+6 og andregangsfødende. Endelig kjenner jeg en positiv følelse når jeg i hele svangerskapet har vært i veldig dårlig form:angelic:
 
Jeg og har kjent siden tidlig sånne bobler og etterhvert fiskehale.
Nå fra uke 15 har jeg kjent typ litt små bevegelser når jeg ligger på siden og skal sove!
I uke 16 nå har det tatt seg opp og blitt mer dult/spark!
I dag en liten stund etter frokost 16+6 så var det flere minutter med romstering og spark inni der:woot:
Blir nok bare sterkere og sterkere utover nå ja :p:woot:
Så artig:D koselig og fin periode av svangerskapet i vente for oss fremover nå:)
 
Jeg har begynt å kjenne ganske mye liv de siste dagene:happy: Er 15+6 og andregangsfødende. Endelig kjenner jeg en positiv følelse når jeg i hele svangerskapet har vært i veldig dårlig form:angelic:
Ja, samme her! Syntes denne tiden og frem til uke 30 ish er veldig fin:)
 
Jeg er førstegangsgravid, og kjente det allerede i slutten av uke 16. I uke 17 kjente jeg daglige små dult :) og nå i uke 18 er det daglig karatetime inni der, og mannen klarer også å kjenne sparkene :nailbiting: Jeg er veldig slank og bærer nok livmoren nokså langt ut, det forklarer vel og den store magen:greet025
 
Jeg er 15 uker i dag, og er ganske sikker på at jeg kjenner babyen. Det er ikke hver dag, men hvis jeg ligger på siden og kjenner etter. Kjente de første "boblene" en gang forrige uke, og er ganske sikker nå. Herlig!
Gleder meg til det blir enda tydeligere om et par uker :love017
 
I dag 13+3 er jeg ikke i tvil om at jeg har kjent liv:Heartred
Etter å ha løpt litt i trapper mellom 1 og 5 etg på jobb har jeg etter hver gang kjent følelsen av en liten sprellende fisk når jeg har satt meg ned
:love7
 
15+6 i dag med nr 3. Kjent masse liv siste dagene ❤️ Har vært på flere nattevakter, og da har jeg kjent det godt ❤️ Den følelsen altså❤️❤️
 
15+6 i dag med nr 3. Kjent masse liv siste dagene ❤️ Har vært på flere nattevakter, og da har jeg kjent det godt ❤️ Den følelsen altså❤️❤️
Det er magisk:Heartred
Kjenner du en sprellende fisk eller kjenner du spark?
 
Eg er førstegangs gravid Er 14 uker på vei på dagen! Kjenner noe som virker som små bobler, men aner liksom ikkje hva eg skal føle etter heller Eg har og ganske stor mage fra før av pga overvekt, så min lille reke ligger sikkert godt polstra mellom alt fettetxsmile9
 
Det er magisk:Heartred
Kjenner du en sprellende fisk eller kjenner du spark?
Ikke direkte spark, men kjenner bevegelse liksom, mer som en fisk kanskje ja.
Nesten som den ligger «i veien» hvis jeg røyser meg opp fra sittende, føler liksom den flytter seg til andre sia da.
Også følt sånne strykende bevegelser. Kanskje sykt altså ❤️
 
Jeg er 16+2, begynte å kjenne liv i uke 14/15. Er andregangs så jeg visste hva jeg skulle "kjenne" etter
 
Back
Topp