Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andregangs forresten, men endel år siden forrige graviditetKjenner nada 13+2 og morkake på fremre vekk, så har ingen forhåpninger til å kjenne noe før om en måneds tid sikkert, men gleder meg til små dult
Ååh heldigJa jeg tror jeg har kjent noen små dult innimellom Litt usikker på om det har vært det, men har vært nederst i magen, så regner med det er 14+3 nå (2.gangs).. Så er vel mulig! Kjente ikke liv med første før i uke 20, men da hadde jeg også morkaka foran, og det har jeg ikke nå!
Jeg signerer denne! Tror stadig jeg kjenner NOE, men jeg tror det er inbilling. Jeg er 12+0, andregangs, så det er litt tidlig å skulle kjenne noe, så det er vel bare magepuls/luft/leamus eller ren inbilling.Jeg er 11+5 og tredjegangs, tror det er litt for tidlig egentlig. Kjenner noe iblant, men kjenner jo også etter noe hele tiden. Så tenker jeg fort kan spille meg sjæl et puss
Kjente i uke 15 helt tydelig sist så håper jeg kjenner like tidlig nå. I første svangerskap kjente jeg i uke 16.
Haha, har det akkurat på samme vis! Er 12+4, tenker det er aaaaalt for tidlig, selv som 2. gangs.Jeg signerer denne! Tror stadig jeg kjenner NOE, men jeg tror det er inbilling. Jeg er 12+0, andregangs, så det er litt tidlig å skulle kjenne noe, så det er vel bare magepuls/luft/leamus eller ren inbilling.
Husker ikke når jeg kjente liv sist gang