Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andregangs forresten, men endel år siden forrige graviditetKjenner nada13+2 og morkake på fremre vekk, så har ingen forhåpninger til å kjenne noe før om en måneds tid sikkert, men gleder meg til små dult
![]()
håper jeg kan leve en stund på det.

Litt usikker på om det har vært det, men har vært nederst i magen, så regner med detÅåh heldigJa jeg tror jeg har kjent noen små dult innimellomLitt usikker på om det har vært det, men har vært nederst i magen, så regner med det
er 14+3 nå (2.gangs).. Så er vel mulig! Kjente ikke liv med første før i uke 20, men da hadde jeg også morkaka foran, og det har jeg ikke nå!

men jeg la ikke noe til grunn før jeg var 100 % sikker på at det faktisk var baby, da. Så kan jo ha vært noe litt før også. Men har lest at mange ikke kjenner før etter uke 20 og i ukene framover som førstegangs. Men allerede 20+3 kunne samboeren kjenne det ganske tydelig utapå magen!
er visst ikke uvanlig å kjenne den når livmora vokser og det blir trangere om plassen 

Jeg signerer denne! Tror stadig jeg kjenner NOE, men jeg tror det er inbilling. Jeg er 12+0, andregangs, så det er litt tidlig å skulle kjenne noe, så det er vel bare magepuls/luft/leamus eller ren inbilling.Jeg er 11+5 og tredjegangs, tror det er litt for tidlig egentlig. Kjenner noe iblant, men kjenner jo også etter noe hele tiden. Så tenker jeg fort kan spille meg sjæl et puss
Kjente i uke 15 helt tydelig sist så håper jeg kjenner like tidlig nå. I første svangerskap kjente jeg i uke 16.
Haha, har det akkurat på samme vis! Er 12+4, tenker det er aaaaalt for tidlig, selv som 2. gangs.Jeg signerer denne! Tror stadig jeg kjenner NOE, men jeg tror det er inbilling. Jeg er 12+0, andregangs, så det er litt tidlig å skulle kjenne noe, så det er vel bare magepuls/luft/leamus eller ren inbilling.
Husker ikke når jeg kjente liv sist gang![]()

Lå der med beina i været og sparket han