Kjenne liv?

Har kjent dult en stund. Og merker d mer daglig nå. Og en slags kiling helt nederst.

Så heldige dere er som kjenner liv allerede! 2. gangs og 12+5 her. Syntes jeg kjente noe ihelgen, men veldig usikker og ikke kjent noe siden, så regner med det var noe annet.. Gleder meg til å begynne å kjenne liv i magen :love7

Kjente ETT spark/dult i dag som utvilsomt var babyen. Men tenker det sikkert kan gå en uke før jeg kjenner noe igjen, den må nok ligge helt riktig til. Har kjent noe før også men da har jeg ikke vært like sikker. Og leamus har jeg kjent men den synes jo utenpå mgen, så da er det nok noe annet enn babyen i de tilfellene her :p

Men særlig som førstegangs er det ikke uvanlig at man må opp i uke 18-22 før man kjenner noe :) tror nok det er mer uvanlig å kjenne noe i uke 12-14, også når man har vært gravid før.

Jeg er 11+5 og lurer på om jeg har kjent det et par ganger denne uka. Femte barnet.

Tror jommen jeg kjente noe i dag! To ganger! Er 13 uker imorgen - kjente nesten like tidlig forrige gang.

15+0 i dag og kjenner liv. Har kjent litt antydning tidligere, men alt for svakt til å være sikker. I dag er jeg sikker på hva jeg kjenner :) er 3.gangs.

Begynte å kjenne liv i slutten av denne uka.. 15+4 ca. Koselig!:happy:

Back
Topp