Kjenne liv

Tror jeg var rundt 11 uker da jeg begynte å kjenne livmora på morgenen når blæra var full, så forsvant den inn igjen da blæra ikke pressa på etter jeg tissa. Nå kjenner jeg den hele tiden, gjort det i kanskje 2 uker elns :) 15 uker på vei her :)
Hm, jeg får prøve å kjenne bedre etter :p
 
Er bare 11 uker på vei så kjenner så klart ikke noe enda, men er det noen som vet om vi med tvillinger kan kjenne bevegelse tidligere enn de som bærer et barn?
 
Ehm, jeg tror kanskje jeg kjente noe i dag på jobb. Først én gang tidlig i dag, som om lille snudde seg helt rundt eller noe, og så to ganger i løpet av et halvt minutt. Da kjentes det mer ut som et lite dytt med en mindre kroppsdel. Har aldri hatt den følelsen før. Men er bare 12+3, og førstegangs, så det er jo kanskje ikke så veldig sannsynlig, eller i det hele tatt mulig?
 
Jeg er fjorten uker nå og innimellom så lurer jeg på om jeg kjenner noe. Ikke regelmessig altså, ikke hver dag, og det kan være luft i magen. Men det kan jo være baby også:angelic:

Dette er min andre, med første skjønte jeg ikke at det var mageboeren før i uke 24-25 eller noe, da kunne man kjenne sparkene uttapå også :laughing001

For min del så hjelper det å se/høre liv på UL/hos jordmor for å tro på det jeg kjenner. Ellers tenker jeg bare at det er ønsketenkning at babyen spreller rundt der inne :dontknow
 
Jeg lurer på om jeg kjenner noe av og til :D Har hatt sånne lette vibrasjoner ganske langt nede på magen. Er 15+4 nå.
 
Jeg lurer på om jeg kjenner noe av og til :D Har hatt sånne lette vibrasjoner ganske langt nede på magen. Er 15+4 nå.
Jeg kjente faktisk også akkurat det samme idag! :love017 La meg ned på sofaen etter en laaang dag og da kjente jeg de bitte små vibrasjonene helt nederst ❤️ Føler jeg kjente de igjen fra sist svangerskap :love017 Vi er jo så og si like langt på vei også, så det var jo litt morsomt :laughing002
 
Jeg kjente faktisk også akkurat det samme idag! :love017 La meg ned på sofaen etter en laaang dag og da kjente jeg de bitte små vibrasjonene helt nederst ❤️ Føler jeg kjente de igjen fra sist svangerskap :love017 Vi er jo så og si like langt på vei også, så det var jo litt morsomt :laughing002
Artig ❤️ Gleder meg sånn til å være helt sikker på at det er de to små som spreller :love017
 
Trooooor jeg har kjent noe, men er vel gjerne bare luftbobler :p Er 14+6.
 
Back
Topp