Kjenne liv

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har begynt å kjenne livstegn fra den lille enda? :) Her kjenner jeg ingenting enda, 14+5 idag. Sist svangerskap tror jeg at jeg kjente liv rundt uke 17-18, så det nærmer seg jo nå :)
 
Jeg var ganske sikker på at jeg kjente torsdag kveld (14+5). En veldig svak følelse i magen som jeg aldri har kjent før :love017 Håper å kjenne det mer de neste dagene for å finne ut om det faktisk var det jeg kjente :happy::Heartred
 
Tror jeg kjenner, særlig når jeg ligger på siden og skal sove. Kjente rundt uke 14/15 sist, og er jo 14+1 nå ca. Kjent i 4-5 dager tenker jeg, men ikke hver dag ❤️
 
Kjenner ingenting enda, sist så tok det ganske lang tid også siden morkaken lå foran. Når jeg begynte å kjenne sparkene kjentes de også på utsiden ganske fort. Spent på å se om det blir noe tidligere denne gangen. Nå vet jeg litt mer hvordan det føles også. Er 14 uker i morgen. :)
 
Noen kvelder har jeg kjent en slags vibrasjon eller dirring, som en liten fisk. Første gang da jeg var 12+4, er nå 13+2. Tror ikke det var tarmene mine, men kan jo like gjerne være det :).
 
Så gøy å høre at flere har kjent allerede :D Gleder meg til å kjenne sist ❤️ Det er det jeg savner mest fra sist svangerskap, den fine følelsen av å kjenne liv i magen:love017
 
Kjenner ikke noe foreløpig. Men dette er min første, og ifølge første ultralyd ligger morkaka foran :) hadde en tul i uke 7 og skal ha en til neste uke, så har sett og hørt liv, og håper å se det neste uke også :Heartred
 
Er snart 10 så kjenner selvfølgelig ingenting, men jeg kjenner at ting beveger seg eller at ting blir pressa opp. Mye romestering og luft, så det kjennes ut av og til at det er bevegelse. Men gleder med til det skjer <3
 
Jeg tror jeg kjente et spark for en time siden :wideyed: Trodde det var litt tidlig når jeg bare er 15+1 og jeg har fått beskjed om at morkaka ligger foran... men det kjentes virkelig sånn ut!
 
Jeg tror jeg kjente et spark for en time siden :wideyed: Trodde det var litt tidlig når jeg bare er 15+1 og jeg har fått beskjed om at morkaka ligger foran... men det kjentes virkelig sånn ut!
Så gøy hvis det var det! Jeg våkna nettopp fra formiddagshvil og drømte at lillebror var helt VILL inni der :laughing002 Har fremdeles ikke kjent noe her :)
 
Jeg tror jeg kjente et spark for en time siden :wideyed: Trodde det var litt tidlig når jeg bare er 15+1 og jeg har fått beskjed om at morkaka ligger foran... men det kjentes virkelig sånn ut!
Jeg hadde morkaka foran sist, og kjente det utenpå allerede i uke 16 (helt nede ved hoftebeinet). Tror du kjenner liv jeg :)
 
Jeg hadde morkaka foran sist, og kjente det utenpå allerede i uke 16 (helt nede ved hoftebeinet). Tror du kjenner liv jeg :)
Så godt å høre at det ikke bare er ønsketenking :D Fikk jo se en veldig aktiv gutt for halvannen uke siden, så ikke rart om han allerede sparker hardt nok til at jeg kjenner det :hilarious:
 
Så gøy hvis det var det! Jeg våkna nettopp fra formiddagshvil og drømte at lillebror var helt VILL inni der :laughing002 Har fremdeles ikke kjent noe her :)
Ja, det var akkurat som et lite rykk inne i magen. Liksom ikke kribling og bobling slik jeg har lurt på om jeg har kjent han tidligere :p
 
Er bare 13+0 i dag, så går nok noen uker til. Husker ikke når jeg kjente noe de forrige svangerskapene.

Morkaka ligger bak så heldig sånn sett :)

Men kjenner at det er noe i magen, at det er ømt/ubehagelig om jeg kommer borti noe med magen.

Kan dere kjenne livmora ennå?
 
Er bare 13+0 i dag, så går nok noen uker til. Husker ikke når jeg kjente noe de forrige svangerskapene.

Morkaka ligger bak så heldig sånn sett :)

Men kjenner at det er noe i magen, at det er ømt/ubehagelig om jeg kommer borti noe med magen.

Kan dere kjenne livmora ennå?
Ja, jeg kjenner livmora veldig godt når jeg ligger på ryggen :) Kjenner også det er veldig ubehagelig i magen når storesøster kommer og skal hoppe på meg :hilarious:
 
Gjør du? Hvor langt er du på vei? Kjenner ingenting jeg :p
Tror jeg var rundt 11 uker da jeg begynte å kjenne livmora på morgenen når blæra var full, så forsvant den inn igjen da blæra ikke pressa på etter jeg tissa. Nå kjenner jeg den hele tiden, gjort det i kanskje 2 uker elns :) 15 uker på vei her :)
 
Back
Topp