Kjenne liv

Håper jeg får kjenne det tidligere og oftere den her gangen. Forrige gang lå morkaken foran og dermed kjente jeg ikke liv før i uke 22/23. Kjente også liv veldig sjeldent 1 gang i døgnet kanskje:happy:
 
Grugleder meg litt.
Har tenkt på det lenge og det må være rart at noe flytter på seg inni magen?
Føles det naturlig?
Hvordan føles det når barnet blir større? Hørt og sett at mange får vondt av at barnet sparker.
Veldig spent på denne opplevelsen❤
Jeg ble ganske irritert i mitt første svangerskap da jeg endelig kunne kjenne bevegelser og i fyr og flamme fortalte det til en kollega. Så fikk jeg bare en kommentar om at "bare vent, snart gjør spakene så vondt at du ikke får sove på natta". Det var fullstendig overdrevet. Joda, av og til var det ubehagelig og ømt, men stort sett var det bare utrolig herlig og en god påminnelse om at alt var bra i magen ❤️ Så ikke bekymre deg for det - det er baare å glede seg! I starten er det helt freaky å kjenne bevegelser, men man blir veldig vant til det etter hvert :)
 
Jepp, dette er noe av det jeg savnet umiddelbart etter fødsel med de to andre. Det er en helt spesiel og vakker opplevelse❤️
 
Åh, ja!! Gleder meg! Verdens beste følelse :)

Spesielt når man tenker på noe annet fordi man sitter i et møte eller ser en film eller noe annet, og plutselig.. bæm.. er her jeg også, altså! Så koselig!

Etter fødsel kjente jeg fantomspark i flere dager... var skikkelig trist og vanskelig å ikke kjenne henne sparke i magen mer. Det hadde vært så trygt og fint så lenge, liksom vårt eget språk bare hun og jeg forstod. Og så skulle jeg ikke få kjenne det mer :crybaby2
Jeg har fantomspark enda, nesten 4 år etter forrige fødsel :p
 
Håper jeg får kjenne det tidligere og oftere den her gangen. Forrige gang lå morkaken foran og dermed kjente jeg ikke liv før i uke 22/23. Kjente også liv veldig sjeldent 1 gang i døgnet kanskje:happy:
Samme her, kjente det så vidt i uke 22. Jeg og lille fant oss en rutine på kveldene, hvor jeg lå på siden og dunket til han - og så dunket han tilbake, hver gang :Heartred
 
Det er noe helt spesielt når en begynner å kjenne liv :Heartred
Med nr 1 kjente jeg liv rundt i uke 19 - 20, med nr. 2 og 3 rundt i uke 14-15:happy:
 
Back
Topp