Kjenne liv

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Nei da, ta det helt med ro, jeg kjenner ikke liv ennå!

Men, satt her og tenkte plutselig på hvor mye jeg gleder meg til å kjenne den lille.

Den aller første gangen jeg kjente liv, satt jeg på jobb og plutselig var det som om noen strøk meg inni magen. Svakt, men likevel der. Nesten som man kjenner en fjær på huden, sånn var det i magen. Det var så utrolig herlig!

Gleder meg til den følelsen igjen. Sist kjente jeg den første gangen da jeg var 16+3 eller noe rundt der. Bare en god del uker igjen, men åh <3
 
Åh, jeg gleder meg også til det ❤️ Sist kjente jeg det var uke 14-15, så jeg håper jeg kjenner det så tidlig nå også. Ble utrolig mye tryggere da jeg begynte å kjenne babyen ❤️
 
Det gleder jeg meg også til :happy: forrige gang var jeg 21 uker før jeg kjente noe fordi morkaken lå foran på magen, håper virkelig at den holder seg der den skal så jeg kan kjenne det litt tidligere denne gangen, for nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter også :D
 
Det gleder jeg veldig til.:Heartred:Heartred Beste følelsen som finnes. Sist kjente jeg liv i uke 17-18. Håper jeg kjenner litt før denne gangen. :love7
 
Jaaaa, det er virkelig den beste følelsen:love017 Jeg følte liv første gang i uke 19, og rundt uke 18 med nr2. Er spent på når jeg kjenner noe denne gangen. Føles som en evighet til! Men gleder meg veldig :Heartred
 
Jeg kjente liv først rundt uke 20. Var rart å være på ul og se fosteret sprelle, men kjenne ingenting.
 
Jeg kjente liv sånn ca i uke 16 som jeg skjønte at var babyen, men fordi jeg ikke ante hva det var jeg kjente før det ble så tydelig så var jeg ikke klar over at jeg hadde kjent litt til det allerede fra uke 14..
 
Gler meg veldig eg også :) Kjente liv frå veke 20 forrige gang. Morkaka var på framsida so kjente litt seint.
 
Gleder meg masse til å kjenne liv.. Klarer ikke forestille meg det i det hele tatt :happy093
 
Jeg kjente liv først rundt uke 20. Var rart å være på ul og se fosteret sprelle, men kjenne ingenting.

åh den følelsen husker jeg også. Var på TUL 11+5 og så den lille sprelle og svinge seg og vinke, uten at jeg kunne merke noe som helst.
 
Forrige gang fikk far hørt hjertelyden til lille. Han lå sånn til med ryggen mot magen min, og far la seg ned for å kose, og hørte hjertelyden :)

Neste gang han prøvde, ble han sparket bort :gen014
 
Det må være så magisk! Håper på å få oppleve det :Heartred
 
Med nummer 1 kjente jeg henne i uke 18. Lillebror kjente jeg rundt uke 16. Gleeeeder meg også til å kjenne det igjen! Denne gangen er det siste gang, så jeg skal nyte det fra første lille boble til siste skikkelige spark.
 
Åh, ja!! Gleder meg! Verdens beste følelse :)

Spesielt når man tenker på noe annet fordi man sitter i et møte eller ser en film eller noe annet, og plutselig.. bæm.. er her jeg også, altså! Så koselig!

Etter fødsel kjente jeg fantomspark i flere dager... var skikkelig trist og vanskelig å ikke kjenne henne sparke i magen mer. Det hadde vært så trygt og fint så lenge, liksom vårt eget språk bare hun og jeg forstod. Og så skulle jeg ikke få kjenne det mer :crybaby2
 
Jeg var mellom uke 14 og 15, og kjente liv hver eneste dag etter det :)
 
Grugleder meg litt.
Har tenkt på det lenge og det må være rart at noe flytter på seg inni magen?
Føles det naturlig?
Hvordan føles det når barnet blir større? Hørt og sett at mange får vondt av at barnet sparker.
Veldig spent på denne opplevelsen❤
 
Jeg kjente det rundt uke 15 sist. det var favorittingen min med å være gravid:happy:
 
Grugleder meg litt.
Har tenkt på det lenge og det må være rart at noe flytter på seg inni magen?
Føles det naturlig?
Hvordan føles det når barnet blir større? Hørt og sett at mange får vondt av at barnet sparker.
Veldig spent på denne opplevelsen❤
Det er rett og slett helt sykt i starten. En av de mest spesielle og fantastiske opplevelsene jeg har hatt. Nesten litt vanskelig å sette ord på og beskrive, så gled deg ❤
Var vel mest litt stress når han ble større og brukte blæra mi som trampoline.
 
Back
Topp