Bkno6545372
Betatt av forumet
Hvordan føles det ut? Kan man ta feil av det og luft i magen liksom? Er første barnet mitt, og jeg er så utålmodig etter å kjenne noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh... Da er det nok enda en stund til jeg kjenner noe, er bare 15+5 enda er det din første?Jeg syns det kjennes ut som bobler som sprekker/sprellende fisk på innsiden av magen kjente de første sparkene i uke 18, er nå i uke 32
Hvordan føles det ut? Kan man ta feil av det og luft i magen liksom? Er første barnet mitt, og jeg er så utålmodig etter å kjenne noe
Så gøy å kjenne det så tidligJeg kjente liv i slutten av uke 15, er førstegangsgravid. Veldig svakt, men ikke til å ta feil av for min del. Kjentes litt ut som bobler. I dag er jeg 17+3 og kjenner liv med jevne mellomrom.
Fra utsiden også? Oj! Men da er du kanskje slank eller? Jeg har nemlig litt polstring på magen fra før av så tror nok det tar tid før jeg kjenner det på utsiden iallefallKjennes ut som en fiskehale i starten, synes jeg. Nå er jeg 18+3 og dunkene er tydelige, kjenner dem også på utsiden av magen. Dette er mitt andre barn. Jeg har kjent liv fra rundt uke 16 i begge svangerskapene, men dette er jo veldig forskjellig fra person til person.
Så godt å høre, da har jeg ikke kjent noe ennå ihvertfallJeg sammenligner det ikke med bobler eller fiskehale, syns det kjennes ut som leamus jeg Kjente det første gang i uke 16, men skjønte ikke før nå i uke 19 at det var babyen den gangen.. Nå kjenner jeg liv hver dag Førstegangsgravid som også har noe polstring Når du kjenner det, er du ikke i tvil man skjønner det bare..
Jeg sammenligner det ikke med bobler eller fiskehale, syns det kjennes ut som leamus jeg Kjente det første gang i uke 16, men skjønte ikke før nå i uke 19 at det var babyen den gangen.. Nå kjenner jeg liv hver dag Førstegangsgravid som også har noe polstring Når du kjenner det, er du ikke i tvil man skjønner det bare..
Kanskje, kanskje ikke! Er veldig forskjellig fra person til person ja!Åh... Da er det nok enda en stund til jeg kjenner noe, er bare 15+5 enda er det din første?