Kjenne liv

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvor langt er dere på vei? Og har dere kjent tegn til liv?
Jeg er 14+6, altså 15 uker i morgen, og har ikke kjent noe spesielt enda. Har kjent et par ganger at det har vært noe, men det er lenge siden. Har vært på UL så vet at alt er bra, men lurer fortsatt litt på når man skal kjenne det ordentlig. Dette er nr 2, så burde jo vite hva jeg skal kjenne etter...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjente det i uke 14 første graviditet, men med nr 2 aner jeg ikke, er jo 12 uker så er nok alt for tidlig! :-) er nok helt forskjellig fra person til person :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er selv 14+3, kjenner murring, stikking, og div. Men dette er første og jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter? Er dette bare magen som "utvider" seg? Og hvordan kjennes bevegelse, spark osv ut i forhold til alt det andre som skjer der nede i magen nå? :)

Er selv 14+3, kjenner murring, stikking, og div. Men dette er første og jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter? Er dette bare magen som "utvider" seg? Og hvordan kjennes bevegelse, spark osv ut i forhold til alt det andre som skjer der nede i magen nå? :)

Spark kjennes gjerne ut som små fiske klask i starten :p du vet hva det er når du først kjenner det :D murring å stikking er livmoren som utvider seg ja :-)

Jeg kjente det i ut 16 med nr 1 tror jeg, 17 med nr 2(morkaka foran) og har ike kjent enda med nr 3...er 14+5.
Tenker at jg nok må vente iallefall en uke til:-D

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Nå er jeg bare 13 uker da.. Stresser ikke.. Har en del magefett, og vet at morkaka ligger forran, så jeg regner ikke med å kjenne noe på en stund..

Jeg er 16+2, kjenner det av og til. Men ikke ofte enda..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Synes det er litt rart at jeg ikke har kjent noe "bestemt" enda.. mener å huske jeg kjente det i uke 14 med første...

Jeg er 12+6 og kjente litt bevegelse da jeg tilfeldigvis la meg på magen. Er generelt slank og er andregangs så kanskje man kjenner det tidligere da? Særlig når man legger press på magen...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Samme her, andregangs og har en BMI på 15, så vil påstå jeg er slank..

Kjente i uke 16 med første, har kjent i en uke nå, men ikke noe regelmessig. Det dukker opp tidsnok :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

I går hadde jeg en kile/leamus-følelse som kom og gikk, litt under på høyre siden av navelen. Veit ikke om det var babyen, men har aldri følt slik før. Er 14 uker.

Back
Topp