Kjenne liv tidlig

Jeg kjenner en type form for vibrering titt og ofte nederst i magen, ikke ren leamus, men flere vibrasjoner etter hverandre. Har lagt merke til det i noen dager nå, men klarer bare ikke helt forstå hva det er :pompus: :dance018
12+5 i dag, og så er det barn nr.3, selv om det snart er 11 år siden siste.
 
Er 16+1 i dag, men har kjent liv en god uke nå. Veldig kjent fra tidligere svangerskap. Har morkaka på bakrevegg, så er vel lettere da også å kjenne liv. Dette er det beste med å være gravid, å kjenne at du gror liv i magen :Heartred
Den følelsen når man kjenner de første bevegelsene er så magiske :Heartred Det er liksom så privat? Det er noe bare du og baby vet om enda. Ingen andre kan kjenne det:Heartred
 
I går var første gang jeg var helt sikker på å kjenne liv! Er 15+5 i dag!
 
15 uker med nr 5 her, og har kjennt bevegelse i 2 uker ca nå<3
Kjent tidlig alle gangene, og det er så koselig :)
 
Jeg har kjent liv siden litt før uke 16. Er 17+ 6 i dag, men har de siste dagene kjent sååå mye mindre i dag. Vet jeg sikkert overtenker, men blir jo bekymret. Er på hytta og glemte og ta med doppleren :banghead: Blir gal :arghh:
 
Jeg har kjent liv siden litt før uke 16. Er 17+ 6 i dag, men har de siste dagene kjent sååå mye mindre i dag. Vet jeg sikkert overtenker, men blir jo bekymret. Er på hytta og glemte og ta med doppleren :banghead: Blir gal :arghh:
Skjønner så godt du blir gal:sorry:❤️ Er 16+4 og har det likt som deg. Kan være masse liv flere dager på rad og så plutselig lite til ingenting. Har brukt doppleren og alltid funnet hjertelyden og tom. hørt spark og bevegelser.

Håper du kjenner beroligende mengder liv snart, det gjør du sikkert❤️
 
Jeg har kjent liv siden litt før uke 16. Er 17+ 6 i dag, men har de siste dagene kjent sååå mye mindre i dag. Vet jeg sikkert overtenker, men blir jo bekymret. Er på hytta og glemte og ta med doppleren :banghead: Blir gal :arghh:
Følern! Er noen dager jeg kjenner mindre bevegelser, som idag… liker det ikke… ønsker meg doppler.

Hvor kjøper dere det? En som ikke koster skjorta
 
Skjønner så godt du blir gal:sorry:❤️ Er 16+4 og har det likt som deg. Kan være masse liv flere dager på rad og så plutselig lite til ingenting. Har brukt doppleren og alltid funnet hjertelyden og tom. hørt spark og bevegelser.

Håper du kjenner beroligende mengder liv snart, det gjør du sikkert❤️
Kjente bittelitt helt på slutten her nå :)
 
Følern! Er noen dager jeg kjenner mindre bevegelser, som idag… liker det ikke… ønsker meg doppler.

Hvor kjøper dere det? En som ikke koster skjorta
Kjøpte den dyreste av de to Babyplan har, synes den er ganske god.
 
Jeg er ganske sikker på at jeg kjente flere ganske tydelige spark i går. Har kjent noe blafring som jeg har vært usikker på tidligere, men dette i går kan jeg ikke skjønne at var noe annet. Har morkaka foran, er i uke 16+3, men føltes sånn sist også. Da og hadde jeg morkaka foran, og kjente det tidligere enn forventet.

:love7
 
Kjent masse liv i noen uker nå,
men ikke kjent noe særlig med bevegelsee nå siden lørdag morgen…. Legevakten mente det var for tidlig å kjenne lov nå selv om dette er nr 4… og var ikke bekymret.
 
Back
Topp