Kjenne «spark» allerede?

Jeg er ganske sikker på jeg har kjent bevegelse, men bare én gang. 15+2 og 3. barn :)

16+5 og har fortsatt ikke kjent noe som jeg er sikker på er babyen.
Dette er nummer 4, så det burde vel kjennes noe etterhvert :(
Vi er flere :Heartred Andregangs her, og har ikke kjent noe antydninger til bevegelser enda. Ikke antydninger til romling eller kiling. Er 16+6 i dag med morkaka bak. Det er nok mer normalt enn hva vi selv tror, men er veldig frustrerende å lese om alle som kjenner liv i uke 14-15 som flergangsfødende.

Når har du OUL? Her er det 12 dager igjen og jeg teller ned dager. Tror det blir min bekreftelse på at alt står bra til :love2 Håper vi begge kjenner liv snart. Alt blir så mye mer ekte da:love7

Håper du ikke må vente så lenge, så du slipper å uroe deg :) :Heartred Hvor tidlig har du kjent det med de andre tidligere? Kanskje morkaka er plassert et annet sted nå :)

Det er først den siste uka jeg har begynt å kjenne noe jeg er sikker på at er babyen. Er 18+6 nå.

Har vel ikkje kjent så mye før uke 17 de andre gangene, så det nærmer seg vel.
På tidlig ul sa han morkaka lå bak, så det skal ikke være noen hindring :-)

Vi er flere :Heartred Andregangs her, og har ikke kjent noe antydninger til bevegelser enda. Ikke antydninger til romling eller kiling. Er 16+6 i dag med morkaka bak. Det er nok mer normalt enn hva vi selv tror, men er veldig frustrerende å lese om alle som kjenner liv i uke 14-15 som flergangsfødende.

Når har du OUL? Her er det 12 dager igjen og jeg teller ned dager. Tror det blir min bekreftelse på at alt står bra til :love2 Håper vi begge kjenner liv snart. Alt blir så mye mer ekte da:love7

Hei! Har ul om 12 dager jeg og faktisk, fredag 19. Alt var greit på tidlig UL i uke 13, og morkaka lå bak her også, så er vel bare et spørsmål om tid :-)

Magen vokser nå, så et eller annet skjer jo der inne :D

Har termin i slutten av desember, og syntes jeg kjente noe i uke 12 - men så ingenting før uke 16. Etter det har jeg kjent litt jevnlig, nå er jeg i uke 21 og kjente spark (og mannen hadde flaks og kjent spark!). Kjenner at noe beveger seg der inne nå når jeg ligger stille, romler rundt

Jeg var i slutten av uke 16 da jeg kjente lette spark første gang (er baby nr. 3) Med de to andte var jeg også rundt uke 16. I dag er jeg 18+2 og har kjent spark daglig i nesten 1 uke. Har hatt morkake bak med alle sammen. Veldig koselig når babyen spreller :love017

Back
Topp