Bkno7597420
Første møte med forumet
Jeg er førstegangs, og kjenner ingenting. 15+3. Håper dette er normalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt normalt! Første svangerskap kjente jeg ikke noe før i uke 20-21.Jeg er førstegangs, og kjenner ingenting. 15+3. Håper dette er normalt
Ja, det er det. Det tar litt tid første gangJeg er førstegangs, og kjenner ingenting. 15+3. Håper dette er normalt
Vi er flere16+5 og har fortsatt ikke kjent noe som jeg er sikker på er babyen.
Dette er nummer 4, så det burde vel kjennes noe etterhvert![]()
Andregangs her, og har ikke kjent noe antydninger til bevegelser enda. Ikke antydninger til romling eller kiling. Er 16+6 i dag med morkaka bak. Det er nok mer normalt enn hva vi selv tror, men er veldig frustrerende å lese om alle som kjenner liv i uke 14-15 som flergangsfødende.
Håper vi begge kjenner liv snart. Alt blir så mye mer ekte da
Håper du ikke må vente så lenge, så du slipper å uroe deg![]()
Hvor tidlig har du kjent det med de andre tidligere? Kanskje morkaka er plassert et annet sted nå
Det er først den siste uka jeg har begynt å kjenne noe jeg er sikker på at er babyen. Er 18+6 nå.
Vi er flereAndregangs her, og har ikke kjent noe antydninger til bevegelser enda. Ikke antydninger til romling eller kiling. Er 16+6 i dag med morkaka bak. Det er nok mer normalt enn hva vi selv tror, men er veldig frustrerende å lese om alle som kjenner liv i uke 14-15 som flergangsfødende.
Når har du OUL? Her er det 12 dager igjen og jeg teller ned dager. Tror det blir min bekreftelse på at alt står bra tilHåper vi begge kjenner liv snart. Alt blir så mye mer ekte da
![]()
Jeg er 18+1 med nr 4, først denne uken er jeg sikker på at det er spark16+5 og har fortsatt ikke kjent noe som jeg er sikker på er babyen.
Dette er nummer 4, så det burde vel kjennes noe etterhvert![]()