17+0 nå, og de siste dagene har jeg kjent noe i magene som jeg tror kanskje er baby. Men sikker er jeg absolutt ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sikkert et lite livstegn fra mageboeren17+0 nå, og de siste dagene har jeg kjent noe i magene som jeg tror kanskje er baby. Men sikker er jeg absolutt ikke.

Herlig! Det er akkurat sånn det kjennes hos meg også16+2 (andregangs) og i natt etter dobesøk la jeg meg på venstre side, plutselig kjenner jeg en "boble" som "sprekker" på høyre side.. Tenkte det må være tarm.. Men så skjer det opp til 15 ganger til før det gir seg, noen med litt lengre mellomrom enn andre, noen svake og noen kunne jeg kjenne på utsiden med hånda. Aldri hatt tarmer som har gitt så mange bobler
Jeg tenkte at det kanskje rett og slett kan være spark jeg har kjent i natt..?
Turte ikke vekke samboer, for være redd de slutta når jeg endelig hadde fått liv i han..![]()
Føler meg ganske sikker på at det er babyen.Første gang var jeg ca 18 uker på vei. Plutselig dukker de oppGleder meg til å kjenne spark jeg også. 15+3 i dag, andregangs med bakovervendt livmor. Kjenner ingenting![]()
og da skal vi få kjenne de i ganske lang tid før vi får hilse på bebis utenfor 
Første gang kjente jeg ingenting før nærmere 20 uker jeg også. Men håpet å kjenne litt tidligere denne gangen, men det lar seg tydeligvis vente på segFørste gang var jeg ca 18 uker på vei. Plutselig dukker de oppog da skal vi få kjenne de i ganske lang tid før vi får hilse på bebis utenfor
![]()

Lillemor ligger nok for langt bak i magen.

Blir spennende å se om det kommer flere sånne snart. Er 18 uker i morgen Åååå! Sånn vil jeg og kjenne15+3 i dag ned min nr 5. Var i butikken med familien når babyen plutselig gjorde et kjempespark så jeg skvatt skikkelig til
. Har kjent den flere uker allerede med små bevegelser, men dette var første skikkelige sparket
![]()
! Er 14+5 og førstegangsfødende, så kanskje litt tidlig og vet ikke hva skal kjenne etter, og har endel ekstra fett på magen (vet ikke om det betyr noe, men tenker kanskje det?). Gleder meg ihvertfall Har kjent tidlig med de andre og, men denne gangen ligger morkake bak (de andre gangene forran), så mulig derfor jeg kjenner spark så tydelig med denne lilleÅååå! Sånn vil jeg og kjenne! Er 14+5 og førstegangsfødende, så kanskje litt tidlig og vet ikke hva skal kjenne etter, og har endel ekstra fett på magen (vet ikke om det betyr noe, men tenker kanskje det?). Gleder meg ihvertfall
![]()

Håper du ikke må vente så lenge, så du slipper å uroe deg16+5 og har fortsatt ikke kjent noe som jeg er sikker på er babyen.
Dette er nummer 4, så det burde vel kjennes noe etterhvert![]()
Hvor tidlig har du kjent det med de andre tidligere? Kanskje morkaka er plassert et annet sted nå