Kjenne «spark» allerede?

Kun 14+2/3 og morkake foran.. men i dag har jeg kjent noe som kjennes ut som leamus i magen. Aldri kjent samme følelse før, men kan selvfølgelig være at jeg legger mer merke til ting nå.. følelsen følges bare veldig ny. men virker jo veldig rart å kjenne noe så tidlig når morkaken ligger foran :think005

16+2 (andregangs) og i natt etter dobesøk la jeg meg på venstre side, plutselig kjenner jeg en "boble" som "sprekker" på høyre side.. Tenkte det må være tarm.. Men så skjer det opp til 15 ganger til før det gir seg, noen med litt lengre mellomrom enn andre, noen svake og noen kunne jeg kjenne på utsiden med hånda. Aldri hatt tarmer som har gitt så mange bobler :P
Jeg tenkte at det kanskje rett og slett kan være spark jeg har kjent i natt..? :)
Turte ikke vekke samboer, for være redd de slutta når jeg endelig hadde fått liv i han.. :hilarious:

16+2 (andregangs) og i natt etter dobesøk la jeg meg på venstre side, plutselig kjenner jeg en "boble" som "sprekker" på høyre side.. Tenkte det må være tarm.. Men så skjer det opp til 15 ganger til før det gir seg, noen med litt lengre mellomrom enn andre, noen svake og noen kunne jeg kjenne på utsiden med hånda. Aldri hatt tarmer som har gitt så mange bobler :p
Jeg tenkte at det kanskje rett og slett kan være spark jeg har kjent i natt..? :)
Turte ikke vekke samboer, for være redd de slutta når jeg endelig hadde fått liv i han.. :hilarious:
Herlig! Det er akkurat sånn det kjennes hos meg også :love7 Føler meg ganske sikker på at det er babyen.

Første gang var jeg ca 18 uker på vei. Plutselig dukker de opp :Heartred og da skal vi få kjenne de i ganske lang tid før vi får hilse på bebis utenfor :love7
Første gang kjente jeg ingenting før nærmere 20 uker jeg også. Men håpet å kjenne litt tidligere denne gangen, men det lar seg tydeligvis vente på seg :angelic::Heartpink Lillemor ligger nok for langt bak i magen.

Jippi! I dag var det ingen tvil om hva det var. Kunne kjenne bevegelse både inni og utenpå :Heartred :D :happy093
Etter en legge periode uten noe særlig symptomer så hjelper det veldig på den uendelige bekymringen at jeg nå kjenner liv :happy:

15+3 i dag ned min nr 5:love017. Var i butikken med familien når babyen plutselig gjorde et kjempespark så jeg skvatt skikkelig til :laughing002. Har kjent den flere uker allerede med små bevegelser, men dette var første skikkelige sparket :love7
Åååå! Sånn vil jeg og kjenne :love7 ! Er 14+5 og førstegangsfødende, så kanskje litt tidlig og vet ikke hva skal kjenne etter, og har endel ekstra fett på magen (vet ikke om det betyr noe, men tenker kanskje det?). Gleder meg ihvertfall ❤️

Åååå! Sånn vil jeg og kjenne :love7 ! Er 14+5 og førstegangsfødende, så kanskje litt tidlig og vet ikke hva skal kjenne etter, og har endel ekstra fett på magen (vet ikke om det betyr noe, men tenker kanskje det?). Gleder meg ihvertfall ❤️
Har kjent tidlig med de andre og, men denne gangen ligger morkake bak (de andre gangene forran), så mulig derfor jeg kjenner spark så tydelig med denne lille :love7

Med storesøster kjente jeg ikke noe før uke 25, morkake foran. Da kjente jeg det som at en brusflaske ble åpnet og boblende følelse. Nå med baby har jeg kjent litt spark/bevegelse fra uke ca. 15, er nå i uke 17+2 , har morkaken foran denne gangen også. Vil tro det er fordi jeg nå vet hva jeg skal kjenne etter:love017

Er 15+4 og har kjent bevegelse allerede i noen uker. Det startet med kilende bobler og små støt til nå mer romstrering og vendinger enn veldig tydelige spark. Kjenner et og annet støt/spark da. Har morkake foran denne gangen, i motsetning til bak i de to forrige svangerskapene. Synes det er litt trist siden det er siste gangen jeg skal gjennom dette. Håper jeg blir å kjenne masse til lille alikevel.

Ligger her og diller, snur meg over på ryggen, kjenner magen blir hard (kynner) slik den pleier når jeg ligger på ryggen på morgenen. Legger hendene på den og får kontant et dunk mot yttersiden av høyre håndflate. Et spark? Ble med det ene ;)

16+5 og har fortsatt ikke kjent noe som jeg er sikker på er babyen.
Dette er nummer 4, så det burde vel kjennes noe etterhvert :(
Håper du ikke må vente så lenge, så du slipper å uroe deg :) :Heartred Hvor tidlig har du kjent det med de andre tidligere? Kanskje morkaka er plassert et annet sted nå :)

Det er først den siste uka jeg har begynt å kjenne noe jeg er sikker på at er babyen. Er 18+6 nå.

• Liker
Reactions: S91
Back
Topp