Kjemperedd nå!

Mamma til tre ❤️

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Hadde litt brun utflod idag (11+6) og ble veldig redd. Dro til legevakta hvor de gjorde en ultralyd med «litt dårlig» apparat sa de, forklarte før de startet at det ikke var sikkert de kom til å se noe osv og at jeg evt blir sendt vurderer til føde/gyn på sykehus imorgen. Finner et foster, men «ingen sikker fosteraktivtet eller hjerteaktivitet».. Time imorgen kl 09 til gyn... jeg tenker jo at de burde absolutt ha sett noe bevegelse eller hjerteaktivitet?! Helt grusomt her nå! Har liksom grudd meg til KUB test på tirsdag...

Har noen opplevd dette hvor det har gått bra?!
 
Ingen erfaring med slik, men skjønner du er bekymra:Heartred håper virkelig alt står bra til og at det var et bedritent ul-apparat:Heartred
 
Jeg har ikke opplevd, men ønsker deg lykke til. Var på UL i dag, og fosteret lå veldig stille så jeg fikk litt noia, men etter en stund så jeg litt bevegelse. Tvitvi i morgen ❤️
 
Skjønner godt du er redd!
Krysser fingrene for at alt er bra og at det bare var dårlig apparat
Godt du fikk time på morgenen. Lykke til!
 
Hadde litt brun utflod idag (11+6) og ble veldig redd. Dro til legevakta hvor de gjorde en ultralyd med «litt dårlig» apparat sa de, forklarte før de startet at det ikke var sikkert de kom til å se noe osv og at jeg evt blir sendt vurderer til føde/gyn på sykehus imorgen. Finner et foster, men «ingen sikker fosteraktivtet eller hjerteaktivitet».. Time imorgen kl 09 til gyn... jeg tenker jo at de burde absolutt ha sett noe bevegelse eller hjerteaktivitet?! Helt grusomt her nå! Har liksom grudd meg til KUB test på tirsdag...

Har noen opplevd dette hvor det har gått bra?!
Masse lykke til idag ❤️ Håper alt går bra. Krysser fingrene for deg!
 
Lykke til <3
 
Lykke til! :Heartred
 
Lykke til! Håper alt går fint ❤️ Nesten litt ufint å bruke et så dårlig ul apparat. Da hadde det kanskje vært bedre å vente til i dag..
 
Gikk ikke bra dessverre :( utviklingen hadde stoppet opp for lenge siden... helt grusomt, men samtidig veldig flinke og gode folk så det gjør det litt lettere.. Fått piller som jeg skal ta hjemme og vente en mens med å prøve igjen..
masse lykke til videre til dere fine folk i februar-klubben!!! ❤️
 
Det var skikkelig leit å lese! Lykke til med det du skal i gjennom og håper at neste graviditet sitter raskt og hele veien ❤️
 
Gikk ikke bra dessverre :( utviklingen hadde stoppet opp for lenge siden... helt grusomt, men samtidig veldig flinke og gode folk så det gjør det litt lettere.. Fått piller som jeg skal ta hjemme og vente en mens med å prøve igjen..
masse lykke til videre til dere fine folk i februar-klubben!!! ❤️

Det var trist å lese! :( Godt dem tok vare på deg. Masse lykke til videre:Heartred
 
Åå det var kjempe trist :( Lykke til og håper alt kommer til å gå bra videre ❤️
 
Å nei så trist!! Jeg håpte at vi var ferdig med slike triste hendelser her nå.. Masse masse lykke til videre! Måtte dere få en terminspire snart. Ta vare på hverandre!
 
Back
Topp