Kjemperedd nå!

Tusen takk for gode ord og omsorg ❤️ Har fått barna ut med besteforeldre her så da kan jeg bare sitte å gråte og få sørge litt i fred, det må til.. blir UL i uke 7/8 neste gang tenker jeg.. fant forumet for «vi som var mistet» så sikkert litt godt å være der litt ❤️
 
Å nei så trist!! Jeg håpte at vi var ferdig med slike triste hendelser her nå.. Masse masse lykke til videre! Måtte dere få en terminspire snart. Ta vare på hverandre!

Blir nok siste! Jeg hadde termin 29/2-02.03, så var kortere på vel enn de fleste her. Bare at jeg har født 3 uker for tiden to ganger, så regner med å «passe bedre» inn her.. :) krysser fingrene for ingen flere dårlige nyheter her!!
 
Det var veldig trist å lese❤️❤️❤️ Håper dere får snakket mye om dette og håper virkelig at du får en ny spire igjen som sitter❤️ Masse lykke til❤️
 
Så trist å lese :( Lykke til videre, håper terminspiren deres kommer fort ❤️
 
Leit å høre, godt du blir tatt godt vare på.
Lykke til videre
 
Så utrolig trist! Ta vare på deg selv. Håper du får en ny spire snart! :Heartblue
 
Det var ordentlig trist, ta vare på deg selv og håper du blir fort gravid igjen! :Heartred
 
Så utrolig trist å høre! Ta vare på hverandre og lykke til i tiden fremover :Heartred
 
Blir nok siste! Jeg hadde termin 29/2-02.03, så var kortere på vel enn de fleste her. Bare at jeg har født 3 uker for tiden to ganger, så regner med å «passe bedre» inn her.. :) krysser fingrene for ingen flere dårlige nyheter her!!
Jeg er i mars gruppa og skal til gyn i morgen for å se om det er noe her
 
Jeg er i mars gruppa og skal til gyn i morgen for å se om det er noe her

Noe spesiell grunn? Masse lykke til hvertfall! Som regel går det jo helt bra! ❤️
 
Gikk ikke bra dessverre :( utviklingen hadde stoppet opp for lenge siden... helt grusomt, men samtidig veldig flinke og gode folk så det gjør det litt lettere.. Fått piller som jeg skal ta hjemme og vente en mens med å prøve igjen..
masse lykke til videre til dere fine folk i februar-klubben!!! ❤️
Veldig vondt å høre og utrolig lei meg for at dere må oppleve dette. Ta vare på hverandre og masse lykke til <3 Håper babyen dere lengter etter kommer fortere enn du aner. Stor klem. <3
 
Så utrulig trist å høre :( Stor klem til deg ❤️ Masse lykke til videre, måtte spiren sitte raskt igjen!❤️❤️
 
Sender deg en stor klem :Heartred Ta deg tid til sørge, og ta vare på deg selv :Heartred
 
Back
Topp