Har sovet drit dårlig inatt... Er i drit dårlig form, hoster meg halvt ihjel, senebetennelse i armen, og igår fikk jeg noen sinnsyke smerter i beinet, klarer nesten ikke gå på det, så har jo lagt å vridd meg i hele natt. Snuppa vekte meg med det mest intense hylet jeg noen gang i mitt liv har hørt 6.30. Tok henne inn i sengen, der hun la seg godt til rette i armkroken min, kysset og klemmet på meg, men jeg sovne tjo ikke akkurat igjen... Sto opp og gjore oss klar til barnehagen. Gikk opp til basen og hjem igjen, noe som abosutt ikke er langt, men fader å vondt det gjorde.
sÅ, nå sitter jeg her da, har ikke en drit å gjøre, mannen sover i pillerus, er umulig å få kontakt med, så han får jo bare sove.... ÅÅÅ, jeg orke snart ikke bare sitte i sofan lenger, blir gal!!!!!!
Håper dere andre har en bedre dag enn meg, så jeg kan "leve litt" på deres glede[8D]
sÅ, nå sitter jeg her da, har ikke en drit å gjøre, mannen sover i pillerus, er umulig å få kontakt med, så han får jo bare sove.... ÅÅÅ, jeg orke snart ikke bare sitte i sofan lenger, blir gal!!!!!!
Håper dere andre har en bedre dag enn meg, så jeg kan "leve litt" på deres glede[8D]