Kjeder meeeeg!!!

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Har sovet drit dårlig inatt... Er i drit dårlig form, hoster meg halvt ihjel, senebetennelse i armen, og igår fikk jeg noen sinnsyke smerter i beinet, klarer nesten ikke gå på det, så har jo lagt å vridd meg i hele natt. Snuppa vekte meg med det mest intense hylet jeg noen gang i mitt liv har hørt 6.30. Tok henne inn i sengen, der hun la seg godt til rette i armkroken min, kysset og klemmet på meg, men jeg sovne tjo ikke akkurat igjen... Sto opp og gjore oss klar til barnehagen. Gikk opp til basen og hjem igjen, noe som abosutt ikke er langt, men fader å vondt det gjorde.
sÅ, nå sitter jeg her da, har ikke en drit å gjøre, mannen sover i pillerus, er umulig å få kontakt med, så han får jo bare sove.... ÅÅÅ, jeg orke snart ikke bare sitte i sofan lenger, blir gal!!!!!!

Håper dere andre har en bedre dag enn meg, så jeg kan "leve litt" på deres glede[8D]

uff, det hørtes ikke bra ut! Sender en haug med god-bedring-klemmer og håper på bedre dager snart!!!!

uff da, stakkars snuppa... håper du snart føler degbedre!! for å glede deg kan jeg fortelle at jeg overelvde nok et besøk i tannlegestolen, kom hjem ett hull fattigere, men med godkommentaren at jeg har noen flotte, hvite tenner. Så hvite at de måtte bruke den hviteste fargen de hadde, hurra!! [:D][:D][:D]
så selv om 1220 kr i minus ikke akkurat ser bra ut for budsjettet så er jeg allikevel fornøyd, for mannen ringte nettopp med galdnyheten om at han har blitt forfremmet!!! [:D][:D][:D]
Og DET var DEILIG å høre! [:D][:D][:D][:D][:D] Så i natt skal jeg sove skikkelig godt.

Og så håper jeg at Daniella og Elma koser seg masse i dag. Jeg henter mellom 15.30 og 15.45, så kanskje du kan få se mitt hvite, vakre smil da? [;)][:D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Lehne

uff da, stakkars snuppa... håper du snart føler degbedre!! for å glede deg kan jeg fortelle at jeg overelvde nok et besøk i tannlegestolen, kom hjem ett hull fattigere, men med godkommentaren at jeg har noen flotte, hvite tenner. Så hvite at de måtte bruke den hviteste fargen de hadde, hurra!! [:D][:D][:D]
så selv om 1220 kr i minus ikke akkurat ser bra ut for budsjettet så er jeg allikevel fornøyd, for mannen ringte nettopp med galdnyheten om at han har blitt forfremmet!!! [:D][:D][:D]
Og DET var DEILIG å høre! [:D][:D][:D][:D][:D] Så i natt skal jeg sove skikkelig godt.

Og så håper jeg at Daniella og Elma koser seg masse i dag. Jeg henter mellom 15.30 og 15.45, så kanskje du kan få se mitt hvite, vakre smil da? [;)][:D][8D][8D][8D]

SÅ FANTASTISK!!!!!!!! Gratulerer med forfremmelsen.. det var utrolig gode nyheter, nå ble dagen min bedre med engang:) Også er det jo på sin lille plass med et graatulerer med flotte tenner[:D] Er jo litt morro å få den beskjeden da[:D]

Så snuppa de sitte der å spise frokost når jeg leverte henne, (tror jeg da, var fort inn og fort ut)[;)] Henter henne ca 15.30 eller går herfra rett rundt da, så skal ikke se bort ifra atjeg får se dit vakre smil, den vakre Lehne[:D][:D]

Jeg har ca. 1000 sider middelalderhistorie som skal sjekkes for relevant materiale til bacheloroppgaven min??? Hurtigtoget til Oslo??? [8D] (Nei huff og uff og alvorlig talt, håper dagen din tar seg opp! *Skvisekose*)

ORIGINAL: UneMi

ORIGINAL: Lehne

SÅ FANTASTISK!!!!!!!! Gratulerer med forfremmelsen.. det var utrolig gode nyheter, nå ble dagen min bedre med engang:) Også er det jo på sin lille plass med et graatulerer med flotte tenner[:D] Er jo litt morro å få den beskjeden da[:D]

Så snuppa de sitte der å spise frokost når jeg leverte henne, (tror jeg da, var fort inn og fort ut)[;)] Henter henne ca 15.30 eller går herfra rett rundt da, så skal ikke se bort ifra atjeg får se dit vakre smil, den vakre Lehne[:D][:D]

SÅ koselig!! Smilte da jeg så navneskiltet til D var på plass ved levering i dag morges. [:D][:D] Håper vi sees da [:D][:)]

ORIGINAL: Aislin

Jeg har ca. 1000 sider middelalderhistorie som skal sjekkes for relevant materiale til bacheloroppgaven min??? Hurtigtoget til Oslo??? [8D] (Nei huff og uff og alvorlig talt, håper dagen din tar seg opp! *Skvisekose*)

det er faktisk sånn at det frister[8|]

ORIGINAL: Boblemamma

Stakkar UneMi-snuppa - det var ingen god dag...

Har ikke så mye å komme med herfra heller som du kan leve på... Med mindre du deler min besgeistring over å gomle cherrytomater mens jeg ser på den nye sesongen av The Big Bang Theory jeg fikk i posten i dag [;)]

Er også veldig glad for at jeg ikke kjenner NOEN tegn til at noe skulle være på gang her. Kanskje jeg faktisk skal få oppleve å bikke 38 uker [:D] Kanskje til og med 39 og 40 også [:D]

Håper dagen din har tatt seg opp, vennen [:)]

jeg skal glede meg over cherrytomatene dine, big bang theory, og at du ikke har føda enda og for at du IKKE skal føde påm en stund enda[:D][:D][:D]

Fikk tuslet meg til byen en tur, kjøpte noen klær til snuppa. Våkna iallefall litt:) Så nå skal jeg bare sitte her å glo til jeg skal hente snuppeline i barnehagen[:D]

Stakkar UneMi-snuppa - det var ingen god dag...

Har ikke så mye å komme med herfra heller som du kan leve på... Med mindre du deler min besgeistring over å gomle cherrytomater mens jeg ser på den nye sesongen av The Big Bang Theory jeg fikk i posten i dag [;)]

Er også veldig glad for at jeg ikke kjenner NOEN tegn til at noe skulle være på gang her. Kanskje jeg faktisk skal få oppleve å bikke 38 uker [:D] Kanskje til og med 39 og 40 også [:D]

Håper dagen din har tatt seg opp, vennen [:)]

jeg skal glede meg over cherrytomatene dine, big bang theory, og at du ikke har føda enda og for at du IKKE skal føde påm en stund enda[:D][:D][:D]

Fikk tuslet meg til byen en tur, kjøpte noen klær til snuppa. Våkna iallefall litt:) Så nå skal jeg bare sitte her å glo til jeg skal hente snuppeline i barnehagen[:D]

Godt å komme seg litt ut da [:)] (sa sjefshuleboeren [8D])

Venter bare på boblefamilien min jeg også nå [:D] Middagen er klar, de ryddige lekekassene er klare for å bli overfalt og boblemamma er klar for masse kos [:D]

ååh, det blir koselig[:D]

der sa du igrunn noe.... Alle de timene jeg har bare sitti her kunne jeg jo rydda opp lekene til daniella, som ligger igjen fra igår....[8|] men, til mitt forsvar: Lekene ligger i den andre stua, og skyvedøra har vært igjen i hele dag, så jeg har ikke seeeeett det[8D]

men, jeg skal straks gå å gjøre istand mannen min, så han kan sitte. Så skal jeg fikse middagen, også skal jeg hente trollungen miiiiin

Ouch.. det hørtes ikke ut som noen særlig morgen nei.. håper du blir bedre!!!

Og når du kjeder deg så vet du hva du må gjøre [:D] "Fjortis the movie" @ youtube

ORIGINAL: Krøsamaia

Og når du kjeder deg så vet du hva du må gjøre [:D] "Fjortis the movie" @ youtube

haha, ja, det har du helt rett i. Glemmer aldri den kvelden der altså[:D]

Møtte Lehne i barnehagen, og da ble dagen litt bedre[:D] Et så nydelig menneske skal man lete lenge etter, utenom deg da kjære[:D] Like fantastisk du[:D]

Godt at dagen din har tatt seg litt opp [:)]
Høres ut som en dårlig start så håper natta og morgendagens morgenstund blir bedre [:)]
God bedring [:)]

Møtte Lehne i barnehagen, og da ble dagen litt bedre[:D] Et så nydelig menneske skal man lete lenge etter, utenom deg da kjære[:D] Like fantastisk du[:D]

ORIGINAL: overasket

Høres ut som en dårlig start så håper natta og morgendagens morgenstund blir bedre [:)]

Jeg er litt sær sånn, for hvis dagen starter dårlig, så blir resten av dagen likedan[8D]
men, den har tatt seg litt opp, så da håper jeg på en super dag imorgen. Skal holde snuppa hjemme imorgen, så jeg f¨r en hel dag med henne. Drit å bare jobbe kveld, får jo ikke sett hu.

det er faktisk sånn at det frister[8|]

Synd jeg ikke har råd til å betale for reiseutgiftene, du kunne blitt min personlige nerdeassistent! [:D]

ORIGINAL: overasket

Jeg er litt sær sånn, for hvis dagen starter dårlig, så blir resten av dagen likedan[8D]
men, den har tatt seg litt opp, så da håper jeg på en super dag imorgen. Skal holde snuppa hjemme imorgen, så jeg f¨r en hel dag med henne. Drit å bare jobbe kveld, får jo ikke sett hu.

Ja må være kjipt å bare jobbe kveld, dere må kose dere masse i morgen, sikkert veldig kost for snuppa å få være hjemme med mamma også [:)] Skal ha Knerten hjemme en og annen dagen jeg også de ukene jeg er hjemme, herlilg å ha en hel dag å kose seg sammen [:)]

Back
Topp