Ja, mange av vognene får en med stelleveske og slikt og noen ikkeJa det er nok å tenke på i jungelen der ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mange av vognene får en med stelleveske og slikt og noen ikkeJa det er nok å tenke på i jungelen der ute
Vet at kjøpbarnevogn.no har en del sånne tilbud med alt til, men for meg virker det som om stelleveske er noe man må kjøpe utenom stort sett alltid. Jeg måtte det, samt at regntrekk og myggnetting ikke fulgte med. Men likte ikke stellevesken til Brio så godt uansett, så det er ok. Da kan mor kjøpe seg ny veskeJa, mange av vognene får en med stelleveske og slikt og noen ikke
På emmaljunga og simo følger det med. Men er ikke et must. Skal titte ser inne for den sia har jeg ikke hørt om.Vet at kjøpbarnevogn.no har en del sånne tilbud med alt til, men for meg virker det som om stelleveske er noe man må kjøpe utenom stort sett alltid. Jeg måtte det, samt at regntrekk og myggnetting ikke fulgte med. Men likte ikke stellevesken til Brio så godt uansett, så det er ok. Da kan mor kjøpe seg ny veske