Kjøpt våre første klær idag.

Kjempe søte klær :)

Det var veldig søte klær. :) Hvor kjøpte du smekken? :)

Den kjøpte jeg på Nordby ved Svinesund på grensen barn trur jeg det het. Liker at alt ikke må være blått, hvis du skjønner
Det skjønner jeg veldig godt! Jeg kommer til å jobbe for å ikke bare bruke kjønnsnormative farger til min sønn. :)

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg kommer til å jobbe for å ikke bare bruke kjønnsnormative farger til min sønn. :)
Er så mye fint i grønt, gult, brun toner også lilla er kult. Syns svart og hvitt i kombinasjon er tøft. Men sånn er jeg. Smekken var samboeren som fant først. He he

Jeg liker veldig godt de fargene jeg også. Og gråtoner. :) Jeg skal snart kjøpe litt tøy på Barnas Hus. Må bare få med meg gubben også. ;) Er veldig heldig siden mannen jobber for dem, så vi får minst 20% rabatt på ALT. Det er deilig. :)

Jeg liker veldig godt de fargene jeg også. Og gråtoner. :) Jeg skal snart kjøpe litt tøy på Barnas Hus. Må bare få med meg gubben også. ;) Er veldig heldig siden mannen jobber for dem, så vi får minst 20% rabatt på ALT. Det er deilig. :)
Ja grått er fint men har hvert så lite av det nå. Kjedelig.

Jeg er ferdig med alle klær og utstur allerede kjøpte sete og vogn i uke 15... gleder meg så!klarer ikke å vente. Nå er alt på plass og jeg begynner å kjøpe inn str 68 for jeg har aaaalt under
Såpass nei vi var veldig klare på vente til etter jul. Driver å ser det å vong og slikt nå. Ekke helt overbevist enda.

På hm har jeg fått tak i gule klær til baby.

Jeg bestilte vogn i slutten av januar. Det var tilbud på Brio Smile, så da slo jeg til. Orket ikke tenke over valgalternativene lenger. :P Men det er det eneste. Tenker kanskje å ta en runde neste uke, litt avhengig av hva jeg skal arve av søsteren min. Men listen over nødvendigheter er laget og klar. Må bare vite litt om antallet av ting. :P

Såpass nei vi var veldig klare på vente til etter jul. Driver å ser det å vong og slikt nå. Ekke helt overbevist enda.
Vanskelig å finne en vogn du liker?

Jeg bestilte vogn i slutten av januar. Det var tilbud på Brio Smile, så da slo jeg til. Orket ikke tenke over valgalternativene lenger. :P Men det er det eneste. Tenker kanskje å ta en runde neste uke, litt avhengig av hva jeg skal arve av søsteren min. Men listen over nødvendigheter er laget og klar. Må bare vite litt om antallet av ting. :P
Vi kjøpte Brio go da vi fant den til halv pris i romjulen. Har en venninne som anbefalte den, og da orket jeg ikke lete mer. Er jo en jungel av vogner, og det er jo stort sett noe positivt eller negativt med alle :)

Vi kjøpte Brio go da vi fant den til halv pris i romjulen. Har en venninne som anbefalte den, og da orket jeg ikke lete mer. Er jo en jungel av vogner, og det er jo stort sett noe positivt eller negativt med alle :)
Nettopp... Jeg tror også at det er umulig å vite hvordan man vil oppleve vognen før man har brukt den i hverdagen... Derfor må man nesten bare velge en. :P

Vi henta vogn i sverige. Mye billigere!!! Det er å anbefale om det ikke er for langt å kjøre kosts 7000 i norge og 4000 der (Tibud)

Vi henta vogn i sverige. Mye billigere!!! Det er å anbefale om det ikke er for langt å kjøre kosts 7000 i norge og 4000 der (Tibud)
Vi bestilte fra Sverige. Betalte 5.000 for en vogn til 10.000 i Norge :D

Ja, skal ha duo, fire hjul ingen sving. Og mest mulig for pengene. Sett på simo og emmaljunga mondial de luxe evt under modellen av mondial.
Ja det er nok å tenke på i jungelen der ute :)

Back
Topp