Kjøpt noe enda?

Fortsatt ikke kjøpt noe. Tør ikke, kjenner jeg :/ venter til etter ul i uke 13 ❤️

Har ikke kjøpt noe, det tør jeg ikke før etter 12 uker. Men planlegger litt hva jeg trenger og titter en del på nett

Har det meste etter første så trenger ikke så mye. Blir vell litt handling etter oul :)

Venter med innkjøp til etter TUL i uke 13. Men klarte ikke dy meg i går når jeg uansett skulle bestille dåpsgave på nett. Så nå kommer det en babybok i posten over helgen :-) Litt må være lov ;-)

Kjøpt en mamma tights og mamma topp. Orker ikke tanken på å skulle presse meg ned i vanlige bukser når magen kommer, har kles klaustrofobi;)

Ikke handlet noe ennå. Lurer på å vente til jeg vet hva det blir. Lille vil uansett arve mye fra storebror. Men husker det første kjøpet til han :) Nydelig unisex body. :)

Kjøpte Newborn sete til tripptrappen og søskenbrett til vogna av naboen i går :) Så da tror jeg vi har alt vi trenger bortsett fra litt ikke-rosa klær om det blir gutt ;)

Nei, men har titten en hel del:) Tror jeg våger meg til å kjøpe inn noe etter organrettet ul i uke 13:) Vi har mye klær etter førstemann, men det blir nok til at vi vil kjøpe inn litt nytt også:)

Jeg er nesten ferdig å hekle et babyteppe:) Så jeg har kjøpt inn garn da;)

ikke kjøpt noe ennå. undersøker vogn, og så vurderer jeg mammaklær. blir veeeeldig lenge å ha noe liggende til mai...

Jeg har kjøpt et bæresjal. Trengte et sommersjal da jeg mest har i ull. Så når drømmesjalet plutselig dukket opp så slo jeg til. Ligger gjemt i garderoben til jeg tør å tro på dette.

Har ikke kjøpt noe selv enda.. men svigermor dro ut å kjøpte en body og en kosedress dagen etter hun fikk vite at hun skal bli bestemor :-)

Har bestilt 3 sett med klær i går på nett. Det var litt skummelt og merkelig. Da eg begynte å handle da eg var gravid med nr 3 var det jo kjekt og gøy og så brant huset ned da eg var 21 veker på vei. Måtte begynne helt på nytt og da fekk vi aldri brukt klærne og utstyr. Så det var en veldig dobbelt følelse. Kjenner at eg må ha litt tillit i hele svangerskapet.

Har kjøpt brukt emmaljungavogn og stokkeseng, samt. For 900kr i babyklær på ellos.no.. de har 30-40% på babysortement ut oktober :) har vært på en TUL og skal på en ny om ei uke. Har også handlet en del mens vi prøvde å bli gravide (gode tilbud). Er i uke 14 nå, så satser på at dette går veien ♥️ :)

Har bestilt 3 sett med klær i går på nett. Det var litt skummelt og merkelig. Da eg begynte å handle da eg var gravid med nr 3 var det jo kjekt og gøy og så brant huset ned da eg var 21 veker på vei. Måtte begynne helt på nytt og da fekk vi aldri brukt klærne og utstyr. Så det var en veldig dobbelt følelse. Kjenner at eg må ha litt tillit i hele svangerskapet.

huff!! statistisk sett har du hatt din del ulykke nå altså! husbrann er så grusomt! :(

Back
Topp