Kjøpt noe enda?

Nå har jeg gjort et slags innkjøp. Urinprøveglass :p Lavere pris for nok glass til hele svangerskapet på ebay enn for et glass her i Norge. ;)

Jeg har såvidt begynt å strikke litt fra klompelompe ☺️ Men ikke kjøpt noe, vil på ul å se alt er greit først kjenner jeg☺️

Tørr ikke kjøpe noe enda, men har sett for meg nøyaktig hvordan babyrommet skal være og ting jeg skal kjøpe, så alt er klart i hodet:D

Kjøpte en body og en bukse som jeg ga til mannen min da jeg fortalte han det :) Har en god del fra nr 1, så kommer ikke til å kjøpe noe særlig før etter OUL ;)

Vi har det meste som vi trenger til en liten en. Har en jente fra før av. Så eneste som trengst er jo litt små ting, og kanskje klær om det er en liten gutt som vil komme til oss. Så her venter jeg med noe spesielle innkjøp til etter den ordinære ul. Men tenker hardt på en ny vogn da ;-) kan hende det blir det.

Vi har det meste av utstyr etter storebror. Har bestemt meg for å vente med innkjøp til vi vet kjønn. Har tatt vare på masse klær, og en del av de kan brukes om det skulle bli jente også

Fikk to søte bodyer og en bamse av svigermor i går. Hun måtte bare, etter at vi fortalte nyheten. Det er det første til vårt barn.

Vi skal på Ikea i dag og kjøpe litt diverse til oss selv, men må nok innom å bare se litt i barneavdelinga i hvertfall :)

Har alt jeg trenger, men hvis det er jente kan det hende jeg kjøper noe nytt...

Har kjøpt uringlass og hamstret inn fett til de ømme brystvortene :p haha ikke mye storshopping enda :p

Back
Topp