Gleder meg til å shoppe litt etter UL i morgenhvis alt ser bra ut <3
Lykke til på UL! Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å shoppe litt etter UL i morgenhvis alt ser bra ut <3
Gikk det bra?Gleder meg til å shoppe litt etter UL i morgenhvis alt ser bra ut <3
Da er har jeg hvert på UL, og må jo si jeg blei skuffa :/ han Gyno var litt sånn gir faen, får se åssen dt går:/ Så noe som dunka, men han hadde liksom ikke noe interesse av å vise meg og berolige meg.. Så nå sitter jeg igjenn med en følelse og er nervøs.. skal tilbake til han om en uke.. Men han sa jo jeg var gravid å så hjerte, men han ga liksom f***.. Men han var sånn mot meg sist å, så hvis jeg er like lei meg og skuffa etter neste time så bytter jeg, for orker ikke ha det sånn.. Men var å kjøpte noen plagg etterpåså da blei alt glemt,<3 hihi
Så tråkig daDa er har jeg hvert på UL, og må jo si jeg blei skuffa :/ han Gyno var litt sånn gir faen, får se åssen dt går:/ Så noe som dunka, men han hadde liksom ikke noe interesse av å vise meg og berolige meg.. Så nå sitter jeg igjenn med en følelse og er nervøs.. skal tilbake til han om en uke.. Men han sa jo jeg var gravid å så hjerte, men han ga liksom f***.. Men han var sånn mot meg sist å, så hvis jeg er like lei meg og skuffa etter neste time så bytter jeg, for orker ikke ha det sånn.. Men var å kjøpte noen plagg etterpåså da blei alt glemt,<3 hihi